Namještaj za kućne ljubimce kreće u osvajanje tržišta

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 12. srpanj 2018. u 14:19
UtaUta će pokušati prvo prodrijeti na europsko tržište, a potom i u SAD
 / PD

Slovenski poduzetnički fond dodjeljuje poticaje mladim inovativnim tvrtkama.

U sklopu poziva P2 – Poticaji za pokretanje inovativnih tvrtki Slovenski je poduzetnički fond (SEF) objavio popis 40 tvrtki kojima će se dodijeliti novac za poticanje inovacija u poduzetništvu. Prijaviti su se mogla mikro, mala i srednja slovenska poduzeća, osnovana između 1. siječnja 2017. i 15. ožujka 2018, a svaka izabrana tvrtka u sklopu ovog poziva dobit će poticaj u visini od 54 tisuće eura, isplaćeno u tri rate do 2020. godine.

Ukupno je, dakle, na raspolaganju dakle 2,16 milijuna eura i riječ je o potporama namijenjenima mladim poduzetnicima, odnosno poticanju rasta i razvoja njihovih tvrtki te sigurnijeg izlaska na tržište. 
Jedna od tri najzanimljivije tvrtke kojima će se na ovaj način olakšati razvoj zove se UtaUta i proizvodi namještaj za kućne ljubimce, pišu ljubljanske Finance.

 

54 tisuće eura dobit će 40 tvrtki od Slovenskog poduzetničkog fonda tisuće

eura dobit će 40 tvrtki od Slovenskog poduzetničkog fonda

Trgovačka platforma za igre

U ožujku ove godine osnovali su je arhitekti Maša Matoš Žgank, Vita Posinek i Monika Tominšek i to nastavno na svoje iskustvo iz područja arhitekture, dizajna namještaja te uređenja interijera, dok im je motivacija bila činjenica da na tržištu nema kvalitetnog namještaja za ljubimce. Želja im je u budućnosti proširiti se u ostatka Europe, a nakon tri godine i u Skandinaviju.

“Željeli bismo ući i na tržište Sjeverne Amerike i Azije gdje je snažno izražena potražnja za europskim dizajnom”, poručili su iz UtaUte. 
 GewdGame razvija trgovačku platformu za igrače online igara kao što su Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2 i League of Legends, a utemeljili su ga bivši voditelj razvoja u Bitstampu i glavni razvojni programer u Zemanti Danijel Pančić te Vesna Drofenik, nekadašnja menadžerica u ABC akceleratoru. Njihovo rješenje, kažu, igračima će omogućiti da angažiraju trenera ili dodatnog člana tima, a jednako tako i da svoje znanje ponude drugima u zamjenu za plaćanje. Cilj im je do kraja ove godine svoje rješenje postaviti u zemljama EU, zatim Balkana, Rusije i Ukrajine, dok je dugoročni plan postati vodećim online trgovcem za e-sportaše. Najavili su i širenje tima za pet članova, u prvom redu programera.

Popularni Semaforum

Tvrtka Teamso osnovana je prije godinu dana, dok aplikacija koju su izradili broji 15 tisuća stalnih korisnika. Riječ je, naime, o projektu Semaforum koji su razvili informacijski tehničar Matic Tribušon i matematičarka Ana Škerjanc, uz Christiana Volčanšeka zaduženog za sadržaj, a koji povezuje ljude prema njihovim interesima. Tri su glavne kategorije, i to sport, kultura i putovanja, a Semaforum pomalo postaje popularan i van granica Slovenije.

 

Milijarde čekaju dobre ideje

Slovenski poduzetnički fond jedna je od 47 članica međunarodnog Europskog udruženja jamstvenih institucija (AECM) koja okuplja članove sa zajedničkom misijom poticanja malih i srednjih gospodarstvenika s dobrim poslovnim idejama, a u potrazi za investitorima. Prošle su godine članice AECM-a u porfelju imale više od 125,6 mlrd. eura, od čega su izdali preko 74,2 milijarde jamstava.

“Želimo povećati doseg platforme prvo u Sloveniji, a sljedeće tri godine Semaforum se vidi i na obližnjim inozemnim tržištima. Stranica je već dostupna na engleskom jeziku”, kazali su iz Teamsoa.

Komentirajte prvi

New Report

Close