Najveći poslovni genijalac? Čovjek nema zaposlenih, a mjesečno zarađuje 175.000 eura

Autor: Poslovni.hr , 22. kolovoz 2024. u 10:11
FOTO: Pixabay

Godine 2016. Pieter Levels patio je od tjeskobe, živio je s roditeljima i vodio slab YouTube kanal. Samo dvije godine kasnije njegovi su projekti uprihodili preko 100 tisuća dolara, a sada mu predviđaju da će do 2029. postati milijarder. Što se promijenilo i tko je on uopće?

Pieter Levels je haker koji je otvorio put poduzetnicima koji žele graditi profitabilne projekte bez sredstava ili ogromnog tima, a njegovi najuspješniji startupi uključuju NomadList, RemoteOK, PhotoAI i InteriorAI.

Svoje je hobije pretvorio u izvor bogatstva, sada zarađuje oko 195 tisuća dolara (oko 175.000 eura) mjesečno, a procjenjuje se da će svoje ideje u budućnosti još bolje monetizirati, piše Nova.rs.

Kako je uspio?

Naime, kroz jeftine, a efektivne eksperimente, brze reakcije i podizanje sustava, Pieter je izgradio nezavisnu hakersku imperiju koja zarađuje milijune. Kako kažu, Pieterova supermoć je AI (umjetna inteligencija). Predvidio je budućnost prije većine vlasnika tvrtki – zaposlio je AI i zarađuje od toga.

Gledajući njegove stare tweetove i blog, čini se da je sve počelo 2014., kada je Pieter Levels hrabro iskoračio s izazovom “12 startupa u 12 mjeseci” – ideja je bila pokrenuti 12 startupa u 12 mjeseci, čak i ako nisu ne zarađivati ​​novac.

Njegova prva tri projekta su propala, a onda je, iz osobne potrebe, napravio Googleovu ljestvicu za rangiranje nomadskih destinacija i tweetao pozivajući ljude da se uključe. Kad se probudio, gotovo 100 ljudi je ispunilo listu. Taj Google Sheet postao je NomadList, milijunsku stranicu za putovanja za digitalne nomade.

Većina bi stala nakon “pobjednika” poput NomadLista, ali on je ustrajao. To je donijelo još tri velika uspjeha – RemoteOK (2013.), PhotoAI (2022.) i InteriorAI (2023.), podsjeća portal Juicy Ideas.

Recept za uspjeh u 10 točaka

Pieteru je jasno što je potrebno za profitabilno vođenje startupa, a u nastavku pročitajte njegov “priručnik” sažet u 10 točaka.

Počnite s malim, sanjajte veliko

Ne pokušavajte izgraditi svemirsku kompaniju kao svoj prvi startup. Umjesto toga, počnite s malim problemom koji možete brzo riješiti. Napravite minimalno održiv proizvod koji služi specifičnim potrebama. Kasnije možete raditi na njemu i nadograđivati – kao što je Pieter napravio s NomadListom počevši od jednostavne Google liste koju je pretvorio u punu platformu.

Riješite svoj problem

Riješite svoje probleme jer ih vi najbolje razumijete. Ne možete pronaći ništa zanimljivo? Proširite svoja životna iskustva kako biste otkrili nove probleme vrijedne rješavanja.

Putujte na nova mjesta, odaberite različite hobije, stecite nove prijatelje. Izloženost različitim iskustvima otkrit će probleme koje ste u jedinstvenoj poziciji razumjeti i riješiti.

Izbacite ideju odmah, za mjesec dana vidite vrijedi li

Brzo izbacite više ideja, nemojte trošiti više od mjesec dana na procjenu ideje. Pokrenite osnovni MVP (Minimum Viable Product), podijelite ga i provjerite privlači li vašu ciljanu publiku. Ako se ništa ne dogodi za mjesec dana, idite dalje.

Nastavite često izbacivati ​​nove koncepte kao Pieter, to će povećati vaše šanse za uspjeh. Planiranje projekata do savršenstva je precijenjeno. Pieter kaže: stvori nešto, otvori TikTok račun, svakodnevno postavljaj na TikTok, dodaj link za one koji žele kupiti prvu verziju – nakon 30 ideja, izaberi najisplativiju.

Radite javno

Podijelite svoj rad javno od početka da biste povećali publiku. Pieter je bio pionir “otvorenih startupa“ i još javno dijeli svoje eksperimente i uspjehe. NomadList je uspio uglavnom zato što je twitao o početnoj Google tablici i dobio reakcije. Neka vas vaša publika vodi.

Učite radeći

Brže stječete vještine poput kodiranja, marketinga i dizajna proizvoda izgradnjom stvarnih projekata, čak i s alatima koji ne kodiraju. Pieter je bio samouk. Stalno gradite nove stvari izvan svoje zone udobnosti. Pratite sve kako biste ubrzali učenje iz iskustva.

Budite dobri u marketingu

Nemilosrdno eksperimentirajte s marketingom kao što je to uradio Pieter. Nemojte se plašiti isprobati nove modele cijena, tokove prodaje i kampanje. Neka vas podaci vode. Ono što funkcionira za druge možda neće raditi za vaš proizvod, pa detaljno testirajte. Savladajte marketing kroz iskustvo iz prve ruke.

Okupite pametne prijatelje

Podijelite svoj rad javno da biste upoznali ljude koji vam mogu pomoći da rastete. Izgradnjom u javnosti, održavanjem sastanaka i redovnim pisanjem, Pieter se povezao sa stručnjacima koji su poboljšali njegove vještine marketinga. Okružite se ljudima koji znaju više od vas.

Automatizirajte sve

Upotrijebite automatizaciju kako biste jednostavno mogli voditi svoje poslovanje bez zaposlenika poput Pietera. Danas alati bez koda olakšavaju čak i bez tehničkih vještina. Automatizirajte svaki zadatak koji se ponavlja. Prepustite sve rutinske zadatke softveru kako biste se mogli usredotočiti na aktivnosti visoke vrijednosti.

Prepoznajte mega trendove

Identificirajte megatrendove u nastajanju kao što su rad na daljinu i umjetna inteligencija. Nastavite eksperimentirati s novim poljima poput Pietera. Rano se pridružite trendovima, čak i ako neki koncepti ne uspiju. Stavite mnogo malih “oklada” kako biste povećali svoje šanse da zajašete na rastućem valu.

U redu je da se predomislite

Budite otvoreni za dokaze koji su u suprotnosti s vašim uvjerenjima. Pieter je mrzio reklame, a zatim se prebacio na upravljanje kampanjama. Promjena mišljenja dio je učenja. Razvijajte svoje razmišljanje kako vaše iskustvo raste. Ono što se u početku činilo istinitim možda neće ostati učinkovito kako se vaše poslovanje bude širilo.

Komentirajte prvi

New Report

Close