Zaboravite na Eiffelov toranj, Louvre ili Versailles. Francuska ima novu turističku atrakciju, posebno za putnike iz Sjedinjenih Država.Da turizam ne podrazumijeva samo prirodne ili kulturno-povijesne atrakcije i sadržaje potvrđuje i ovaj prije svega čudan primjer, piše B92.
Hashtag #Frenchpharmacy trenutno ima više od nevjerojatnih 130 milijuna pregleda na društvenim mrežama, čime se polako približava ostalim turističkim atrakcijama u ovoj zemlji. Ljekarne su trenutno najpopularniji sadržaj Francuske, vjerovali ili ne, i to je najnoviji trend, posebno kod mlađe populacije.
Odlazak u francuske ljekarne je najnoviji trend putovanja na TikToku, posebno među turistima iz Sjedinjenih Država. Brojni utjecajni influenceri pozivaju putnike širom svijeta da dođu u Francusku kako bi kupili jeftine i kvalitetne proizvode, posebno za njegu tijela i za ljepotu, navodi Euronews.
Zašto su francuske ljekarne popularne na TikToku?
Ljekarne su postale nezaobilazna atrakcija u Francuskoj nakon što su influenceri, uglavnom Amerikanci, dijelili sadržaje na društvenim mrežama o različitim proizvodima i uslugama koje možete pronaći u francuskim ljekarnama.
Mnogi od proizvoda koje hvale ne mogu se pronaći u Sjedinjenim Državama, ili su jednostavno jeftiniji. Pored toga, uz lijekove i zdravstvene tretmane, francuske ljekarne često drže zalihe luksuznih kozmetičkih brendova i proizvoda za zdravlje. Osim kozmetike i vrhunskih proizvoda za njegu tela, tu je i veliki izbor biljnih čajeva, dodataka prehrani i sličnih proizvoda.
Francuzi su za sada zadovoljni, turizam cvijeta, imaju i priljev novca, ali ima i onih koji ovakav vid zarade smatraju neprikladnim. Imajući u vidu popularnost i dostupnost proizvoda, na ulicama ispred ljekarni se rade gužve i redovi. Time se narušava komunalni red u već ionako prenatrpanim gradovima kao što je Pariz.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu