Izvoz švicarskih satova zabilježio je u trećem tromjesečju najveći pad od 2009. godine. Prema podacima švicarske carine objavljenih u utorak, vrijednost izvoza oslabila je 7,2 posto.
Što se tiče dosadašnjeg dijela godine, u devet mjeseci izvoz je pao dva posto na 15,8 milijardi franaka, pokazuju podaci Federacije švicarske urarske industrije. Ta industrija sudjeluje s 10 posto u švicarskom izvozu, a prema ocjenama analitičara azijska tržišta sve su veći uteg. Naime, nakon slabljenja potražnje za švicarskim satovima u Kini i Hong Kongu koji čine četvrtinu izvoznog tržišta za švicarske satove, sve izraženije slabi i potražnja u Singapuru, Južnoj Koreji i Tajvanu.
Kako stoji u rujanskom izvješću konzultantske kuće Deloitte, predstavnici urarske industrije u četiri posljednje godine nisu bili tako pesimistični u vezi perspektiva industrije. Naime, pametne satove tradicionalni urari sve više vide kao prijetnju. Ništa bolja situacija nije ni na drugom najvećem, američkom tržištu koje u rujnu bilježi pad prodaje za 18 posto. Da stvar bude gora, to je najoštriji mjesečni pad prodaje u posljednjih pet godina. Dionice Swatcha po objavi podataka pale su za preko dva posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu