Carlos Slim, najbogatiji čovjek na svijetu i jedan od suvlasnika Telekoma Austrija (Vipneta) uložio je 40 milijuna dolara u Shazam, britanskog proizvođača mobilnog softvera koji po zvuku prepoznaje koju glazbu slušate. Shazam se sa svježim kapitalom planira proširiti na televizijsko tržište gdje bi njegov softver mogao prepoznavati reklame i pjesme u reklamama te tako automatski rangirati popularnost brendova u multimedijskom svijetu.
Shazam se s novom ponudom planira proširiti u Veliku Britaniju, Zapadnu Europu i Latinsku Ameriku.
U Hrvatskoj je Shazamu sličan softver za praćenje glazbe i jinglova na radio stanicama napravila zagrebačka tvrtka Informacija pod brendom PlayKontrol. Interes za ovim proizvodom vrlo je velik i tvrtka Informacija bilježi snažan rast izvoza.
Andrew Fisher, izvršni direktor Shazama je istaknuo da na novo tržište planira izaći kroz najviše godinu i pol dana. Cilj mu je uhvatiti dio kolača od 350 milijardi dolara, koliko je Nielsen procijenio da vrijedi globalno tržište oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu