Na putu od Kine do Europe cijena novog modela je porasla 61 posto. Ali i dalje je kupcima privlačan

Autor: Poslovni.hr , 26. studeni 2024. u 15:41
FOTO: REUTERS/Nick Carey/Ilustracija

BYD Sealion je sedmi model kineske marke u Norveškoj i nastavlja svoje globalne ambicije…

BYD je službeno objavio da je njegov novi crossover SUV srednje veličine Sealion 07 dostupan na norveškom tržištu, a prve isporuke planirane su za sljedeću godinu. Model je izvorno debitirao u Europi na sajmu automobila u Parizu u listopadu. BYD Sealion 07 trenutno se prodaje u Kini s početnom cijenom od 26.200 USD. U Norveškoj vozilo počinje od 42.300 USD. To predstavlja povećanje od 61% u odnosu na cijenu na kineskom domaćem tržištu, ali je taj model i dalje iznimno konkurentan u Europi. To i dalje omogućuje BYD-u ogromne marže i zaradu na ovom automobilu.

BYD Sealion 07 izvorno je lansiran u Kini u travnju ove godine. To je prvi model koji se temelji na novoj električnoj platformi 3.0 Evo, značajnoj nadogradnji u odnosu na prethodnu platformu 3.0. Automobil ima tri pogonska sklopa. Modeli s pogonom na dva kotača uključuju elektromotore izlazne snage 230 kW ili 170 kW. Model s pogonom na sva četiri kotača ima dva motora, s maksimalnom izlaznom snagom od 160 kW i 230 kW. Model s jednim motorom nudi mogućnosti dometa od 550 km i 610 km. Model s dva motora ima domet od 550 km. Dimenzije vozila su 4830/1925/1620 mm, a međuosovinski razmak je 2930 mm.

BYD Sealion je sedmi model kineske marke u Norveškoj i nastavlja svoje globalne ambicije, prenosi Revija HAK.

Podsjetimo, Europska komisija definitivno je odlučila uvesti kompenzacijske carine na uvoz baterijskih električnih vozila proizvedenih u Kini na razdoblje od pet godina. Istraga izvršnog tijela EU je utvrdila da proizvođači električnih vozila u Kini imaju nepravednu prednost zbog državnog subvencioniranja, na štetu europskih proizvođača.

Pored postojeće carinske stope od 10 posto, uvedene su dodatne carine u rasponu od 7.8 posto do 35.3 posto. Na vozila američkog proizvođača Tesle proizvedena u Kini dodatna carina bit će 7.8 posto, a za kineske proizvođače BYD, Geely i SAIC 17, 18.8 i 35.3 posto.

Dodatna carinska stopa od 35.3 posto vrijedit će za sve druge proizvođače u Kini koji nisu htjeli surađivati u istrazi, a za tvrtke koje su sudjelovale bit će 20.7 posto.

Komisija najavljuje da će paralelno nastaviti raditi s Kinom na pronalaženju alternativnih rješenja, kompatibilnih s pravilima WTO-a, koja bi bila učinkovita kod problema utvrđenih istragom. Također ostaje otvorena za pregovore o cjenovnim obvezama s pojedinačnim izvoznicima, što je dopušteno prema pravilima EU i WTO-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close