Može li nastavak filmskog hita Dina donijeti oporavak prihoda kinima?

Autor: Poslovni dnevnik , 03. ožujak 2024. u 22:00
Nastavak kino hita Dina mogao bi u prvom vikendu prikazivanja zaraditi između 70 i 90 milijuna dolara/W. Bros

Američki kinooperateri, kojima su prihodi ove godine pali 18 posto ove godine, svoje nade ulažu u drugi dio filma Dina.

Taj znanstveno-fantastični epski spektakl mogao bi u prvom vikendu prikazivanja donijeti između 70 i 90 milijuna dolara. Kino kriza uzrokovana je štrajkom glumaca i pisaca u Hollywoodu zbog kojeg je snimljeno manje filmova, pojašnjavaju analitičari. Tako su dionice AMC Entertainmenta, lanca kinodvorana, pale gotovo 8 posto samo proteklog tjedna.

Warner Bros Discovery, koji je s Legendary Entertainmentom proizveo film Dina vrijedan 190 milijuna dolara nužno treba upravo tu filmsku uspješnicu, jer je unatoč prošlogodišnjem hitu Barbie, koji je zaradio 1,4 milijarde dolara, studio Warner Bros opterećen nizom razočaranja. Dva filma o superherojima, The Flash i Aquaman, nisu opravdali očekivanja.

Podbačaji Warnera značajan su faktor iza razočaravajućih rezultata tvrtke objavljenih 23. veljače. Naime, dionice tvrtke pale su na najnižu razinu od spajanja 2022. godine, pri čemu 24,6 posto samo u ovoj godini. Od travnja 2022, kada je trgovanje počelo, pad iznosi 64 posto.

Kao i druge tvrtke u industriji zabave, Warner se suočava i s oštrim padom svog tradicionalnog televizijskog poslovanja, nekoć iznimno profitabilnog zahvaljujući izdašnim prihodima od oglašavanja i emitiranja.

Warnerovo televizijsko poslovanje gubi gledatelje zbog streaming trenda, a rezultat je pad prihoda od oglašavanja 12 posto u četvrtom kvartalu. Njihova vlastita streaming usluga, Max, još uvijek ne donosi dovoljno prihoda, a usto gube pretplatnike u SAD-u i Kanadi, dok izvan Sjeverne Amerike rastu, ali ne dovoljno. 

Komentirajte prvi

New Report

Close