Nakon što mu je ChemChina preotela Syngentu, američki Monsanto mogao bi se okrenuti dubljoj suradnji s njemačkim BASF-om. Monsanto već duže vrijeme smatra kako treba preuzeti ili se povezati s kompanijom iz segmenta zaštitnih sredstava u poljoprivredi kako bi kupcima svog sjemena pružio zaokruženu uslugu.
Nakon što su Kinezi prošloga tjedna objavili 43 milijarde dolara vrijednu ponudu za švicarsku Syngentu koju je Monsanto želio kupiti lani, Amerikanci namjeravaju ispitati nove opcije. Prema navodima upućenih američkih bankara čija razmišljanja prenosi Financial Times, vjerojatni ishod trebala bi biti snažnija suradnja s BASF-om.
Njemačka kompanija treći je svjetski proizvođač kemijskih zaštitnih sredstava za poljoprivredu, a sa Monsantom u području istraživanja i razvoja surađuje od 2007. godine. BASF je sugerirao kako ne razmišlja o prodaji svog agrokemijskog biznisa koji po procjenama vrijedi preko 20 milijardi eura. Nijemcima bi snaženje suradnje s Monsantom donijelo jačanje tog dijela biznisa jer su u ostalim segmentima, poput proizvodnje kemikalija te plastičnih masa, pod snažnim pritiskom konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu