Snažna potražnja milenijalaca – generacije rođene između 1978. i 2000. godine – za švicarskim satovima donijela je skok operativne dobiti kompanije Swatch. Kako su priopćili u srijedu, u prvom polugodištu operativna dobit jurnula je 70 posto na 629 milijuna franaka. “Potražnja, posebice milenijalaca, za autentičnim inovativnim proizvodima brenda snažno je porasla na svjetskoj razini, neovisno o dijelu svijeta i cjenovnom rangu”, objavio je švicarski urar.
A “inovativni proizvodi”, kako kaže Swatch, posebno su na cijeni zbog rastućeg trenda među mlađim kupcima koji sve više cijene rabljene satove i one starijeg dizajna. No, švicarskim urarima sasvim lijepo ide i prodaja novih satova. Ranije objavljeni podaci švicarske federacije urarske industrije pokazali su da je u prvih pet mjeseci ove godine izvoz 10 posto veći nego u istom lanjskom razdoblju. Swatchova prodaja u prvih šest mjeseci rasla je gotovo 15 posto na 4,3 milijarde franaka, a predvodnici rasta bili su Amerika i Azija. Kompanija je posebno profitirala od izvoza na kinesko tržište. Osim istoimenog, Swatch još posjeduje i brendove Omega, Tissot i Breguet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu