Njemački trgovački lanac Metro AG, nastao preustrojem Metro Grupe, u prvoj je financijskoj godini postojanja ostvario blagi, ali, navode iz tvrtke, održivi rast prodaje od 1,6%, a ukupno 37,1 milijardu eura. EBIDTA u iznosu od 1,1 milijardu eura je na razini prethodne godine.
Ukupna je prodaja u veleprodaji, koja obuhvaća i Metro Cash&Carry i dostavu, rasla 3%, na 29,9 mlrd. eura. “Ovo je bila prijelazna godina i jedna od strateški najvažnijih u povijesti Metroa”, kaže Olaf Koch, predsjednik Uprave Metro AG-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu