Melania Trump mogla bi reklamirati Liscino rublje

Autor: Sergej Novosel Vučković , 03. veljača 2017. u 14:44
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL

Šef tvornice donjega rublja i kupaćih kostima govori i o propuštenoj prilici da su suprugu predsjednika SAD-a već i mogli imati kao model.

Slovenska tvornica ženskoga donjeg rublja i kupaćih kostima Lisca, prošle se godine pozicionirala kao jedan od renomiranih tekstilnih brendova te države, s prepoznatljivošću u svijetu. U zemljama regije imaju 130 svojih i franšiznih trgovina, zapošljavaju 750 ljudi u osam zemalja, od čega u Sloveniji njih 280, a jedna su od prvih slovenskih tvrtki koja je shvatila važnost brenda.

U razvoj svojeg loga i svega što nosi ulažu već 62 godine, dakle počeli su u "trulom" socijalizmu. Kad se spomene da su iz mjesta Sevnica, odakle je i nova američka prva dama Melania Trump, čini se kao da ih već zna cijeli svijet. No, generalni direktor Lisce Goran Kodelja kaže da je tako i moglo biti, da nisu propustili priliku. "Melania Trump je nevjerojatna reklamni potencijal i sama po sebi je brend koji možda i podiže imidž i cijele Slovenije. Ona kao takva može biti i zlata vrijedna za slovenske tvrtke koje izvoze, ali samo ako imaju zaista dobar proizvod", reći će Kodelja u intervjuu za ljubljanski Dnevnik i otkriti da je čak i bilo mogućnosti angažirati Melaniju, inače nekadašnju perspektivnu manekenku, u reklamnoj kampanji.

"Mnogi i slovenski i strani modeli reklamirali su naše proizvode. Zašto moji prethodnici nisu za kampanju prije nekoliko godina zvali i Melaniju? Ne znam,  ali vjerujem da bi ona bila u svim kampanjama da su znali da će jednom postati supruga američkog predsjednika.  Sigurno da bi bilo lijepo reći poslovnim partnerima da je i žena najmoćnijeg čovjeka na svijetu nosila Liscu, no to je tako u poslu i životu, stvari se nažalost ne mogu vratiti", objašnjava šef slovenske tvrtke, ne isključujući da će pokušati doći do Melanije.

Govoreći i o plasmanu svojih roba, Kodelja je istaknuo da su slovensko i tržišta zemalja bivše Jugoslavije njihova tradicionalna niša već desetljećima, te da je u, primjerice, na Zapadu drugačije i teže nastupati. "Većina ponude temelji se u regiji na prodavaonicama koje nude robu jedne marke. I ako nemate svoje maloprodajne objekte, onda nemate gdje prodavati. U Italiji, Njemačkoj ili Francuskoj postoji mogućnosti za plasman robe u trgovinama koje nude različite marke i Lisca se bori s njima u specijaliziranim buticima donjeg rublja."

Komentirajte prvi

New Report

Close