Američka kompanija Mcdonalds, kao vodeći svjetski lanac brze prehrane, konačno je zabilježio rast prodaje nakon pune dvije godine.
Iz kompanije su potvrdili kako su rezultati za treći kvartal nadmašili očekivanja analitičara a rezultati su i više nego ohrabrujući.
Na području SAD-a prodaja je porasla za 0,4 posto dok je na globalnoj razini ona još veća. Čak 4 posto.
Promjena poslovne strategije koja je uključivala naručivanje hamburgera po vlastitoj želji i cjelodnevnog doručka, očito je urodila plodom, jer su prethodnih sedam kvartala bilježili isključivo gubitke.
Prema njihovim navodima, tajna uspjeha navodno leži u hrskavom pilećem sendviču koji je znatno pridonio globalnom porastu prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu