Dugoočekivani plan reorganizacije McDonald'sa koji bi najvećem svjetskom lancu brze hrane trebao vratiti stari sjaj dočekan je vrlo mlako kod analitičara, a popratio ga je i pad rejtinga kompanije.
Novi izvršni direktor McDonald'sa Steve Easterbrook najavio je do 2018. prodati 3500 restorana franšizama, čime će se vlasništvo nad globalnim franšizama povećati s 81 na 90 posto. U prijašnjem planu McDonald's je kanio prodati 1.500 restorana do 2016. godine. Također je obećao da će ukloniti "glomaznu" upravljačku strukturu i očistiti poslovanje od neučinkovitosti kako bi uštedio oko 300 milijuna dolara godišnje, od čega će većina biti realizirana do kraja 2017. godine. Kompanija će poslovanje organizirati u četiri zemljopisna područja.
To su američko tržište, zatim međunarodna tržišta, visokorastuća tržišta te ostala tržišta. Investitori koji su se nadali konkretnim planovima za rješavanje pitanja konkurencije, brzine usluge i kvalitete hrane ostali su razočarani najavama, pa je cijena dionice McDonald'sa u ponedjeljak pala 1,7 posto, na 96,13 dolara. "Nijedan potrošač nije nikada donio odluku o kupnji na temelju strukture i organizacije tvrtke. Koji je fokus brenda? Koje su potrebe koje McDonald's može zadovoljiti bolje od konkurencije?", pita Larry Light, analitičar iz tvrtke Arcature. Osim toga, rejtinška agencija Standard&Poor's u ponedjeljak je snizila rejting kompanije za jedan stupanj, sa A na A-.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu