Mariji Šarapovoj sponzori okreću leđa

Autor: Tomislav Pili , 08. ožujak 2016. u 22:00
Nike je sa Šarapovom sklopio ugovor 2010. od 70 milijuna dolara/REUTERS

Prema lanjskoj Forbesovoj listi, ruska tenisačica najplaćenija je sportašica svijeta, a čak 77 posto prihoda dobiva od sponzora.

Kako god se dopinški skandal ruske teniske zvijezde Marije Šarapove odrazio na njezinu sportsku karijeru, jedno je već sada gotovo sigurno – izgubit će status najplaćenije sportašice svijeta. Nakon što je u ponedjeljak objavila kako je pala na dopinškom testu nakon poraza u četvrtfinalu na Australian Openu, dan kasnije reakcija sponzora bila je žestoka.

Prvi je udarac došao od najvećeg sponzora, američkog proizvođača sportske opreme Nike. Kompanija je objavila kako prekida suradnju dok se ne razjasni što se točno dogodilo. "Rastužila nas je i iznenadila vijest o Mariji Šarapovoj. Odlučili smo suspendirati odnose dok istraga traje. Nastavit ćemo pratiti situaciju", stoji u priopćenju Nikea. Američki div jedan je od njezinih najpoznatijih sponzora. Još 2010. godine Nike je s njom sklopio osmogodišnji ugovor vrijedan vrtoglavih 70 milijuna dolara.

K tome, ugovor je uključivao i postotak od prodaje Nikeove opreme. Da Šarapova više ne treba računati na njegov novac poručio je i švicarski proizvođač luksuznih satova Tag Heuer. S tom kompanijom nekadašnja prva tenisačica svijeta imala je sponzorski ugovor od 2004. koji je istekao krajem prošle godine. Švicarci su početkom ove godine krenuli u pregovore u novom ugovoru od kojeg sada neće biti ništa. "U svjetlu sadašnje situacije, nećemo obnoviti ugovor sa Šarapovom", izjavila je glasnogovornica Tag Heuera, a prenosi Guardian.

Prekid suradnje najavio je Porsche. Prema Forbesovoj prošlogodišnjoj listi, s gotovo 30 milijuna dolara godišnje zarade Marija Šarapova je najplaćenija sportašica, a tu prestižnu titulu drži već 11 uzastopnih godina. Na popisu njezinih sponzora nalazi se i američka kozmetička kuća Avon, francuski proizvođač vode Evian te Head, proizvođač reketa. Od ukupne zarade, svega 23 posto dolazi od nagrada na turnirima, a ostatak su prihodi od sponzora. No, Šarapova ima i svoj biznis. Prije četiri godine lansirala je brend gumenih bombona Sugarpova koji se prodaju u 22 države. Prihodi od prodaje tih bombona lani su dosegli 24,9 milijuna dolara.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close