Manchester United
Britanski nogometni klub Manchester United najjači je sportski brend na svijetu u ovoj godini. Prema BrandFinanceu, vrijednost njegova brenda procjenjuje se na 853 milijuna dolara.
Bayern München
Na drugome mjestu našao se Bayern, njemački nogometni klub iz Münchena. Vrijednost njegova brenda procjenjuje se na 786 milijuna dolara.
Real Madrid
Vrh ljestvice najvećih sportskih brendova zauzeli su nogometni klubovi. Tako se na trećemu mjestu španjolski klub Real Madrid čiju vrijednost brenda BrandFinance procjenjuje na 600 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu