LVMH ipak kupio Tiffany, ali za 16,2 milijarde dolara

Autor: Tomislav Pili , 25. studeni 2019. u 22:00
Kompanija pokušava privući mlađe kupce modernijim nakitom/REUTERS

LVMH je ponudio 135 dolara s obzirom da je prvu ponudu od 120 dolara uprava Tiffanyja odbila kao podcjenjivačku.

Francuski div industrije luksuza Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) ipak se uspio dočepati američkog draguljara Tiffanyja, ali je morao dobro odriješiti novčarku.

Kako u ponedjeljak prenose agencije, vlasnik Bulgarijevog brenda sklopio je sporazum o kupnji vrijedan 16,2 milijarde dolara.

Nema odustajanja
LVMH je, preračunato, pristao platiti 135 dolara po dionici, povećavši prvotnu ponudu iz listopada od 120 dolara. Podsjetimo, vodstvo Tiffanyja je tada odbilo francusku ponudu uz tvrdnju kako značajno podcjenjuje vrijednost kompanije i kao takva je preniska da bi poslužila kao temelj za pregovore. No, investitori na tamošnjoj burzi očito su smatrali da LVMH neće tako lako odustati od kompanije koja bi mu omogućila značajno povećanje udjela na američkom tržištu.

 

125,51 $

iznosila je cijena Tiffanyja na burzi u petak

Krajem listopada cijena je počela rasti da bi se prošloga petka zaustavila na 125,51 dolar. No, sredinom prošle godine Tiffanyjem se trgovalo i 140 dolara. U priopćenju kojim je potvrdio sklapanje posla LVMH je istaknuo da će mu akvizicija Tiffanyja ojačati poziciju u draguljarstvu i dodatno povećati prisutnost u SAD-u. Dodali su da ta kupnja i transformirati njihovu diviziju satova i nakita. Podsjetimo, LVMH je do sada izgradio veliki portfelj luksuznih brendova u različitim sektorima, od odjeće do parfema. 

Daljnja podrška
Izvršni direktor Tiffanyja Alessandro Boglio kazao je da će transakcija pružiti "daljnju podršku, resurse i zamah", prenosi Reuters. Alessandro Boglio pokušava privući mlađe potrošače modernijim nakitom.

Početkom godine lansirali su kolekciju nakita za muškarce, pojačali su marketing prema novim potrošačkim skupinama, uključujući istospolne parove, te krenuli u obnovu glavne trgovine na Manhattanu. Unatoč tome, prodaja u SAD-u i dalje stagnira, budući da zbog usporavanja gospodarstva kineski turisti u inozemstvu manje troše. Ujedno su Tiffanyjevi proizvodi zbog jačeg dolara poskupjeli za potrošače izvan SAD-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close