Francuskom divu luksuza Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) porasli su prihodi za čak 18 posto u zadnjih devet mjeseci. Tako da je prihod u rujnu iznosio skoro 29 milijardi dolara, dok su organski prihodi trećeg kvartala do rujna porasli za 16 posto na skoro 10 milijardi dolara. Organski prihodi u trećem kvartalu povećani su zahvaljujući padu eura i povećanoj prodaji vina i drugih alkoholnih pića.
Konglomerat LVMH posjeduje preko 60 luksuznih marki, među kojima su luksuzne Louis Vuitton torbe, Moët šampanjci, Hennessy konjaci i brendovi Fendi i Marc Jacobs. Iako se vino i alkoholna pića odlično prodaju u Kini, prodaja u drugim segmentima ide sporije od očekivanog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu