Popularnost mladog slovenskog košarkaša Luke Dončića, igrača NBA lige, u posljednje je vrijeme vrlo visoka, ne samo u domovini, već i šire.
Zato ga je pri razvoju svog novog proizvoda, kožne torbe, angažirao poduzetnik Nik Vene, piše portal Siol.net. Nik Vene već ima dvije uspješne priče na Kickstarteru, ali je u međuvremenu počeo raditi s najvećim online trgovcem Amazonom. Riječ je o S-Holderu, držaču košulja (halter) za muškarce, a sada je njegov tim izradio kožne torbe koje se prodaju online po 149 dolara.
Zanimljiv i danskoj vojsci
NV Bags, kako se naziva torba, odlučili su predstaviti zvijezdi Dallas Mavericksa Luki Dončiću, a njemu se svidjela te je pristao na suradnju. "Prije nekoliko mjeseci kontaktirali smo Luku. Pokazali smo mu naše prototipove i zamolili ga za mišljenje. Svidjela mu se crna torba, koju smo personalizirali prema njegovim željama", objašnjava Vene. Dončić je na torbi htio imati svoje ime, prezime, broj dresa i slovenski grb.
149 dolara
stoje slovenske kožne torbe koje se prodaju online
Šest osoba sudjelovalo je u dizajnu, a ideja je sazrijevala nekoliko mjeseci. Zasad držač košulja S-Holeder ostaje najprodavaniji proizvod Nika Vene. Prošle godine u ovo vrijeme njihova mjesečna prodaja iznosila je od 300 do 500 komada, ali je ove godine taj broj porastao na 1500 prodanih komada mjesečno. "Iz mjeseca u mjesec povećavamo ulaganja u prave marketinške kanale, a time i postižemo željene rezultate. Cilj nam je prodati oko tri tisuće S-Holdera mjesečno krajem 2019. godine", rekao je Vene. U svibnju prošle godine, njegov je proizvod testirala danska vojska, ali zasad nije postignut dogovor.
Žele dizajnirati odjeću
U svom poduzetničkom razvoju od 2016. godine, kada je osnovao tvrtku, nikada nije posuđivao novac, i uvijek do sada radio je s vlastitim kapitalom.
Vene je u razmaku od godinu dana dva puta uvjerio ulagače na Kickstarteru. Prošle se godine na Kickstarteru pojavio treći put s W-Holderom za žene, ali nije bila uspješan.
"Mali problemi s likvidnošću pojavili su se prošle godine, zbog brzog rasta odnosno partnerstva s Amazonom. Morali smo povećati proizvodnju i zalihe s 300 komada na 1500 komada mjesečno, ali smo uspjeli riješiti problem s dužim uvjetima plaćanja", kaže Vene. Njegov tim sada ima 15 članova, a u budućnosti žele dizajnirati vlastitu odjeću pod robnom markom NV. Dugoročni cilj je otvoriti fizičku trgovinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu