Luka Dončić ‘prodaje’ torbe

Autor: Poslovni dnevnik , 19. ožujak 2019. u 22:00
Popularni košarkaš NBA lige izabrao je crnu torbu

Mladi slovenski poduzetnik postigao je mjesečnu prodaju od 1500 držača muških košulja, pri čemu mu je pomogao Amazon.

Popularnost mladog slovenskog košarkaša Luke Dončića, igrača NBA lige, u posljednje je vrijeme vrlo visoka, ne samo u domovini, već i šire.

Zato ga je pri razvoju svog novog proizvoda, kožne torbe, angažirao poduzetnik Nik Vene, piše portal Siol.net. Nik Vene već ima dvije uspješne priče na Kickstarteru, ali je u međuvremenu počeo raditi s najvećim online trgovcem Amazonom. Riječ je o S-Holderu, držaču košulja (halter) za muškarce, a sada je njegov tim izradio kožne torbe koje se prodaju online po 149 dolara.

Zanimljiv i danskoj vojsci
NV Bags, kako se naziva torba, odlučili su predstaviti zvijezdi Dallas Mavericksa Luki Dončiću, a njemu se svidjela te je pristao na suradnju. "Prije nekoliko mjeseci kontaktirali smo Luku. Pokazali smo mu naše prototipove i zamolili ga za mišljenje. Svidjela mu se crna torba, koju smo personalizirali prema njegovim željama", objašnjava Vene. Dončić je na torbi htio imati svoje ime, prezime, broj dresa i slovenski grb.

 

149 dolara

stoje slovenske kožne torbe koje se prodaju online

Šest osoba sudjelovalo je u dizajnu, a ideja je sazrijevala nekoliko mjeseci.  Zasad držač košulja S-Holeder ostaje najprodavaniji proizvod Nika Vene. Prošle godine u ovo vrijeme njihova mjesečna prodaja iznosila je od 300 do 500 komada, ali je ove godine taj broj porastao na 1500 prodanih komada mjesečno. "Iz mjeseca u mjesec povećavamo ulaganja u prave marketinške kanale, a time i postižemo željene rezultate. Cilj nam je prodati oko tri tisuće S-Holdera mjesečno krajem 2019. godine", rekao je Vene. U svibnju prošle godine, njegov je proizvod testirala danska vojska, ali zasad nije postignut dogovor.

Žele dizajnirati odjeću 
U svom poduzetničkom razvoju od 2016. godine, kada je osnovao tvrtku, nikada nije posuđivao novac, i uvijek do sada radio je s vlastitim kapitalom. 

Vene je u razmaku od godinu dana dva puta uvjerio ulagače na Kickstarteru. Prošle se godine na Kickstarteru pojavio treći put s W-Holderom za žene, ali nije bila uspješan.

"Mali problemi s likvidnošću pojavili su se prošle godine, zbog brzog rasta odnosno partnerstva s Amazonom. Morali smo povećati proizvodnju i zalihe s 300 komada na 1500 komada mjesečno, ali smo uspjeli riješiti problem s dužim uvjetima plaćanja", kaže Vene. Njegov tim sada ima 15 članova, a u budućnosti žele dizajnirati vlastitu odjeću pod robnom markom NV. Dugoročni cilj je otvoriti fizičku trgovinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close