Lufthansa prodaje ‘zračne kuhare’

Autor: Poslovni dnevnik , 14. travanj 2019. u 21:59
Izvršni direktor Carsten Spohr/REUTERS

Najveći svjetski dostavljač hrane u zrakoplove ima znatno nižu profitabilnost od konkurenata.

Europski div zrakoplovne industrije Lufthansa izvijestio je da je pokrenuo postupak prodaje ogranka za usluge cateringa LSG, najvećeg svjetskog dostavljača hrane u zrakoplove. 

"Upravni odbor Lufthanse odlučio je započeti službeni postupak za moguću prodaju LSG-a, njegova dijela ili u cjelini", izjavio je za AFP glasnogovornik njemačke zrakoplovne kompanije.

Čelnici tvrtke su s posebnom pažnjom razmatrali "potencijalne strateške investitore iz sektora cateringa" koji bi preuzelil to poslovanje, dodao je. Uz Lufthansu, putnici i kod 300-tinjak drugih zračnih prijevoznika naveliko konzumiraju hranu LSG-a, uključujući United Airlines, American Airlines i LATAM, kao i oni kod sve većeg broja europskih kompanija u željezničkom prijevozu, pokazalo je godišnje izvješće o rezultatima poslovanja za 2018. godinu.

Taj ogranak, koji zapošljava 35.500 ljudi diljem svijeta, prošlu je godinu zaključio s prihodima u iznosu 3,2 milijarde eura, pri čemu su 75 posto prihoda ostvarili klijenti izvan Lufthansa grupe.

No, godinu je zaključio s operativnom dobiti od 110 milijuna eura, uz operativnu maržu od 3,6 posto, koja je znatno ispod 7,9 posto na razini grupe i ispod prosječnih 10,7 posto u segmentu zrakoplovnih kompanija. Iz Lufthanse su "u nekoliko navrata" signalizirali da je "nova vlasnička struktura" jedna od opcija za LSG, rekao je glasnogovornik grupe.

U studenome prošle godine izvršni direktor Carsten Spohr izjavio je da razmatra mogućnost njegove prodaje. No, krajem ožujka ove godine pojavila se i opcija da se europsko poslovanje LSG-a spoji sa konkurentima, poput austrijskog Do&Co.

Komentirajte prvi

New Report

Close