Novi kolosijek željezničke pruge od Kopra do Divače, koji bi slovenskoj luci omogućio da do 2025. godine sadašnji kapacitet primljenog i otposlanog tereta gotovo udvostruči na 35 milijuna tona godišnje, stajat će od 1,3 do 1,4 milijardi eura, a posebna grupa slovenske vlade do veljače mora predložiti način financiranja tog projekta, piše Delo.
Vlada premijera Mire Cerara za financiranje traži inovativna rješenja jer isključuje korištenje državnog proračuna, a najvjerojatnije će se u tu svrhu pristupiti formiranju logističkog holdinga koji bi činile Slovenske željeznice (SŽ) i Luka Kopar, tvrtka koja upravlja koparskim lučkim kapacitetima i u kojoj je država 70-postotni vlasnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu