Nekada su se prevaranti uglavnom kretali od vrata do vrata i predstavljali se kao, primjerice, zaposlenici komunalnog poduzeća kako bi ušli u kuću i naveli vlasnike na neku prijevaru. To nije rijedak slučaj ni danas.
No, pokušaji prijevare putem telefona u stalnom su porastu, javlja operater aplikacije Clever Dialer. U mjesečnom izvješću za tisak aplikacija Clever Dialer podijelila je telefonske brojeve na koje se potrošači najčešće žale, piše Fenix Magazin.
Razlozi za pritužbe su različiti i kreću se od navodnih agenata osiguranja ili dobavljača električne energije koji žele prodati tarifu do raznih mogućnosti natjecanja.
Prema informacijama Clever Dialera, prevaranti sve više koriste mobilne veze. Ipak, većina poziva koje upućuju prevaranti i dalje dolazi s fiksnih telefona (66,2 posto). U srpnju je za pokušaj prijevare najčešće korišten broj iz Hamburga, piše Fenix.
Čini se da je energetska tema bila posebno popularna u kolovozu, a prijevara također dominira na drugom mjestu tablice. Novost su bili dolazni pozivi putem internetske telefonske agencije, tzv. “Voice Over IP”.
U nastavku pogledajte koje telefonske brojeve najčešće koriste prevaranti i na koje se nikako ne bi trebali javiti:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu