Lidl uzeo 3% tržišta

Autor: Poslovni dnevnik , 17. prosinac 2018. u 21:59
Očekuje se još veći rast njemačkog trgovačkog lanca/Davor Puklavec/PIXSELL

Maloprodaja u Srbiji.

Kao što se i očekivalo, njemački trgovački lanac Lidl dolaskom u Srbiju prije dva mjeseca promijenio je tržište maloprodaje, jer je od dosad vodećih trgovinskih lanaca uzeo 3 do 4 posto udjela, piše Danas.

Procjene Komisije za zaštitu konkurencije, koja je obavila istraživanje tržišta maloprodaje ovog proljeća, bile su da će Lidl vrlo brzo zauzeti od 5-7% tržišta i tako smanjiti udjele vodećih lanaca.

Delhaize je 2016., gledajući prihode, imao udjel od 21%, a Mercator (u čijem su sastavu IDEA i Roda) je imao 16%. 

Komentirajte prvi

New Report

Close