Kao što se i očekivalo, njemački trgovački lanac Lidl dolaskom u Srbiju prije dva mjeseca promijenio je tržište maloprodaje, jer je od dosad vodećih trgovinskih lanaca uzeo 3 do 4 posto udjela, piše Danas.
Procjene Komisije za zaštitu konkurencije, koja je obavila istraživanje tržišta maloprodaje ovog proljeća, bile su da će Lidl vrlo brzo zauzeti od 5-7% tržišta i tako smanjiti udjele vodećih lanaca.
Delhaize je 2016., gledajući prihode, imao udjel od 21%, a Mercator (u čijem su sastavu IDEA i Roda) je imao 16%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu