Njemački maloprodajni lanac Lidl nakon što je 'pokorio' Europu, pokreće ofenzivu na američko tržište i planira otvoriti svoje trgovine u SAD-u 2018. godine.
Lidl se u SAD-u želi profilirati kao spoj maloprodajnog lanca Walmarta i Trader Joe'sa. Ti lanci trgovina uglavnom nudi prehrambene proizvode, kućanske aparate, odjeću i manji namještaj.
Analitičari tržišta ne sumnjaju u uspjeh njemačkog diskontnog lanca a Walmart bi trebao biti najzabrinutiji jer su njihove trgovine sličnih dimenzija, cjenovno su konkurentni i imaju usko prilagođenu ponudu, piše Business Insider.
Lidl u 26 europskih zemalja ima 10.000 trgovina i ove godine bi trebao ostvariti prihod od prodaje od 84 milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu