Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u prva dva kvartala ostvario je izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od skoro 3,4 milijuna eura. U odnosu na prva dva kvartala 2014. godine, ostvaren je porast od gotovo 70%.
Kvaliteta proizvoda kojom osvaja sve veći broj novih potrošača zaslužna je za ovaj veliki uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i europskim domovima brojnih kupaca. U 2014. godini Lidl je izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_smijeh] a brojke…
Pivac većinom uvozi meso i preradjuje ga a Atlantic od hrvatskih proizvoda ima samo Cedevitu…realno malo je tu hrvatskoga
ima atlantic i drugih proizvoda u lidlu npr melem i kavu.
Pivac većinom uvozi meso i preradjuje ga a Atlantic od hrvatskih proizvoda ima samo Cedevitu…realno malo je tu hrvatskoga
Uključite se u raspravu