Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupnju odjeće, što je potaknulo trgovce da snize cijene kako bi se riješili zaliha.
Početkom kolovoza izvršni direktori američkih maloprodajnih divova Walmarta i Targeta bili su prisiljeni uvesti velike popuste i smanjiti ponudu.
Victoria’s Secret, Urban Outfitters i Kohl’s priopćili da ovog tjedna da kupci kupuju samo određene vrste odjevnih predmeta. Iako nisu naveli primjere, primijetili su da će kupci ipak posegnuli za novčanikom ako je cijena bila povoljna.
Urban Outfitters i Victoria’s Secret izvijestili su da bilježe pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici. PINK linija Victoria’s Secreta, namijenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabilježila je slabiju prodaju u drugom tromjesečju od brendova rublja i odjeće za spavanje.
“Bit ćemo vrlo oprezni pri nabavi odjeće za drugu polovinu godine”, rekao je u četvrtak glavni izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Waters.
Mladi kupci Urban Outfittersa s ‘tanjim’ budžetom odustajali su od kupnje odjeće po punoj cijeni i čekali su “promotivne ponude”, rekao je u utorak izvršni direktor Urbana Richard Hayne.
Kohl’s je priopćio da je prodaja odjeća za djecu zabilježila pad u drugom tromjesečju jer je dizajn bio “previše pomodan, nedovoljno bazičan”, dok je prodaja ženske odjeće bila bolja od drugih kategorija.
Izvršna direktorica Kohl’sa Michelle Gass naglasila je poremećaje u nabavi koji su izazvali kaos u rasporedu plasmana odjeće. I u Walmartu i u Targetu navode da teško prodaju odjeću koja je stigla s nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili agresivno sniziti cijene.
Svijetla točka prodaje bila je moderna ženska odjeća, dodaju u Targetu.
Analitičarka Jane Hali and Associatesa Jessica Ramírez rekla je da je primijetila velika sniženja robnih marki Gap i Old Navy, dok je skuplja marka elegantne uredske odjeće Banana Republic uspjela prodati više odjevnih predmeta po redovnoj cijeni.
I Macy’s i Kohl’s ističu solidnu potražnju za elegantnom i radnom odjećom, navodi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu