Kostić od Budve želi destinaciju koja će živjeti svih 365 dana

Autor: Poslovni dnevnik , 17. svibanj 2017. u 22:00
Kostić želi komercijalizirati šetalište i od plaže napraviti lungomare

Tvrtku Budvanska Rivijera u kojoj ima manji udio želi dići na višu luksuznu razinu, a MK Group ima i planove s bankarstvom i lječilištem.

Kao osoba koja već 25 godina ljetuje u Budvi, pogođen sam izgledom koji odaje današnje šetalište. Ono ne treba biti mjesto jeftine zabave već ponos cijele Budve koje će izgledom i dizajnom privlačiti i lokalno stanovništvo i turiste iz cijelog svijeta, kazao je Miodrag Kostić, vlasnik MK Groupa, jedne od najvećih kompanija i konglomerata u Srbiji, u razgovoru za crnogorske Vijesti.

 Između ostalog je Kostić iznio i plan da u ovoj zemlji ima strateške ciljeve u turizmu, ali da svi projekti ovise i o natječajima i uvjetima koje propiše Vlada u Podgorici. Što se tiče same Budve, Kostić se zalaže da slavno šetalište bude komercijalizirano i "okrenuto onim sadržajima koji tome pomažu". Kostić već ima dio hotelijerske grupe Budvanska rivijera, koju kani dići na višu razinu, u smjeru luksuza.

 

Kostić

Crna Gora je uložila velike napore da bi stvorila povoljno okruženje kao stimulans novim investitorima.

Dragulj rivijere
"Slovensku plaža je dragulj Budvanske rivijere i kao strateški investitor bismo je povezali s konceptom "lungomare" šetališta duž obale, ne bismo na toj zelenoj oazi gradili tisuće kvadrata", govori Kostić i otkriva da bi u tom projektu koristio uzore iz Barcelone, Mallorce i sličnih destinacija s rijekama turista iz svijeta. Slovenska plaža, luksuzno šetalište i nova plaža po najvišim standardima, te preuređena marina, činili bi, zajedno s novim kongresnim centrom uz hotele, destinaciju koja bi živjela svih 365 dana u godini, a Budva bi privlačila bogate goste.

 Rješenje, dakle, prema Kostiću, nije gradnja novih objekata za masovni turizam i brzu zaradu, već razvijanje sofisticirane, kvalitetnije ponude za one dubljega džepa. Isto tako, Kostić bi rado hotel Mogren, danas neiskorišten resurs, preuređenjem pretvorio u novi centar na budvanskom primorju, a poželjno je da ga se uklopi  neki od svjetskih lanaca jakog brenda, ali u sklopu Budvanske rivijere. Model je već poznat u slovenskom Portorožu, gdje MK ima hotel Kempinski.

Na meti i banke
Osim turističke djelatnosti, MK Group bi u Crnoj Gori bacio oko i na medicinski kompleks u Igalu – Simo Milošević, koji je potrebno privatizirati, a snimio bi i neku od banaka, budući da je konglomerat, koji je jak igrač i u poljoprivredi i u financijskom sektoru u Srbiji gdje ima AIK Banku, nedavno kupio i slovensku Gorenjsku banku.

"I dalje smo zainteresirani za institut Simo Milošević i ako će nam odgovarati uvjeti natječaja ozbiljno ćemo razmotriti mogućnost da ponovno u njemu sudjelujemo" tvrdi Kostić o interesu za institut koji slovi za jedno od najboljih mjesta za fizikalnu medicinu, rehabilitaciju i reumatologiju na Balkanu; postoji od 1949., danas je u državnom vlasništvu, a na njemu radi 300 stručnjaka. Miodrag Kostić Vijestima je kazao i da je Crna Gora uložila velike napore da bi stvorila povoljno okruženje kao stimulans investitorima, ali se nada i da će procedure za registraciju poslova biti jednostavnije.  "Našim ulaganjem u hotelijerstvo dodatnu korist će imati država Crna Gora i njeni građani kroz otvaranje novih radnih mjesta i razvoj lokalnih zajednica u kojima će se odvijati naše buduće poslovanje, zaključio je.    

Komentirajte prvi

New Report

Close