Koštat će manje od 4 milijarde dolara: Boeing odlučio spustiti cijenu predsjedničkog zrakoplova

Autor: Poslovni.hr/Hina , 22. prosinac 2016. u 11:29
Foto: Reuters

Trump je o cijenama zrakoplova u srijedu razgovarao s Muilenburgom iz Boeinga i s Marillyn Hewson iz tvrtke Lockheed Martin Corp. u svome ljetovalištu Mar-a-Lago na Floridi gdje provodi božićne blagdane.

Izvršni direktor Boeinga Dennis Muilenburg obećao je u srijedu izabranom američkom predsjedniku Donaldu Trumpu da će cijena novog predsjedničkog zrakoplova, zbog koje je Trump zaprijetio otkazivanjem narudžbe, biti manja od 4 milijarde dolara.

Trump je o cijenama zrakoplova u srijedu razgovarao s Muilenburgom iz Boeinga i s Marillyn Hewson iz tvrtke Lockheed Martin Corp. u svome ljetovalištu Mar-a-Lago na Floridi gdje provodi božićne blagdane, prenosi Reuters.

"Izradit ćemo ga za manje" od 4 milijarde dolara, rekao je Muilenburg nakon sastanka.

Otkako je pobijedio na izborima 8. studenoga, nekretninski tajkun izazvao je polemiku kada je na Twitteru napisao "Otkažite nardužbu" jer je cijenu veću od 4 milijarde dolara za novi zrakoplov Air Force One 747 za buduće američke predsjednike smatrao previsokom. 

"Pokušavamo smanjiti cijene. Prvenstveno za (borbene zrakoplove Lockheed Martin Corp.) F-35. Taj je program vrlo, vrlo skup", rekao je Trump novinarima nakon sastanka s direktorima proizvođača i desetak dužnosnika iz Pentagona.

Cijena aviona F-35, kojima se služe marinci i zračne snage narasla je, kako se procjenjuje, na 400 milijarda dolara, zbog čega se opisuju kao najskuplji oružani sustav u povijesti.  

Komentari (8)
Pogledajte sve

meso je zakon




a jest vam paralela !? i piletina i vodu su potrebni. način korištenja mobitela kod nekih ljudi je čisto psihijatrijski problem, a ne stvar tehnike.

Pola milijarde ljudi na svijetu su vegetarijanci i ne pate od ikakvih poteskoca uslijed toga tako da je vrlo diskutabilno koliko je piletina "potrebna".

Ima puno vise ljudi sa psihijatrijskim problemima prejedanja (2 milijarde ljudi su pretile) tako da ne smatram da je koristenje mobilnih tehnologija imalo veci problem od bilo kojeg drugog psihijatrijskog problema prosjecnog covjeka.
[/quote]
koje to 2 milijarde? a 90% "vegetarijanaca" oni u Africi uglavnom, bi vrlo rado malo mesine pojeli
[/quote]

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs311/en/

Ajde da bude tocno, 1.9 milijardi je debelo, od tih 1.9 milijardi, 600 milijuna je pretilo.

Afrikanci nisu ubrojeni u taj broj. Ima ih u Indiji oko 31% (400 milijuna) i u razvijenom svijetu se postotak krece izmedju 5-10%. (npr. u Austriji je 9% vegetarijanaca) – dakle jos oko 75 milijuna ljudi.

Zasto bi malo mesine pojeli? Zato sto si ju ne mogu priustit? To ekstrapoliras iz svog hrvatskog mentaliteta. Prijatelju, da su afrikanci kao hrvati vec bi davno pomrli na tom svom mizernom kontinentu. Sad odrzi disertaciju o tome kako je prirodno jest meso i kako je nas je takve Bog stvorio molim te.



a jest vam paralela !? i piletina i vodu su potrebni. način korištenja mobitela kod nekih ljudi je čisto psihijatrijski problem, a ne stvar tehnike.

Pola milijarde ljudi na svijetu su vegetarijanci i ne pate od ikakvih poteskoca uslijed toga tako da je vrlo diskutabilno koliko je piletina "potrebna".

Ima puno vise ljudi sa psihijatrijskim problemima prejedanja (2 milijarde ljudi su pretile) tako da ne smatram da je koristenje mobilnih tehnologija imalo veci problem od bilo kojeg drugog psihijatrijskog problema prosjecnog covjeka.
[/quote]
koje to 2 milijarde? a 90% “vegetarijanaca” oni u Africi uglavnom, bi vrlo rado malo mesine pojeli

kolega opet vi o ishrani. pa to je valjda individualna stvar. korištenje tehničkih uređaja valjda ima i neki svoj uporabni ekonomski smisao. tipa prvi auto sam kupio pretežno za to da bi lakše zaradio novac, dancal telefon od pola kile isključivo da bi na njemu zaradio novac, komputer jer bez njega nema šanse da zaradim novac. duboko sam uvjeren da 90% vlasnika pametnih fensi telefona sa osam jezgrenim procesorom nikada na njemu nisu zaradili ni jednu jedinu kunu već su objekt jedne genijalne marketinške strategije. dapače to im omogućuje da još brže troše svoj novac.

New Report

Close