Najveća društvena mreža Facebook objavio je kako će i dalje zahtijevati od korisnika prihvaćanje ciljanih oglasa kao uvjeta za korištenje usluga, unatoč skorašnjem stupanju na snagu europske regulative o zaštiti osobnih podataka.
Regulativa poznatija pod akronimom GDPR stupa na snagu idućeg mjeseca, a donosi najveću promjenu u zaštiti privatnih podataka od rođenja interneta.
Naime, predviđa visoke kazne za kompanije koje prikupljaju osobne podatke bez izričitog dopuštenja korisnika. Facebookov zamjenik direktora za zaštitu osobnih podataka Rob Sherman izjavio je da će društvena mreža ovoga tjedna početi tražiti dopuštenje europskih korisnika za različite načine na koji Facebook koristi njihove osobne podatke.
Međutim, odbacivanje opcije ciljanog marketinga neće biti moguće, dodao je Sherman, a prenose agencije. Korisnicima će biti omogućeno tek da ograniče vrste podataka koje oglašivači koriste u kreiranju ciljanih kampanja. Dokument koji dopušta Facebooku korištenje osobnih podataka kroz nekoliko će se dana početi pojavljivati na korisničkim profilima, a imat će opciju "prihvati i nastavi" te "upravljanje podatkovnim podešavanjima".
"Korisnici će imati mogućnost da ne budu na Facebooku ako to budu htjeli", kazao je Sherman. Podsjetimo, kompanija je prošlog mjeseca objavila da su podaci o desecima milijuna korisnika završili u rukama Cambridge Analytice koja ih je iskoristila za profiliranje birača Donalda Trumpa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu