Konzum pada, Bingo raste

Autor: Poslovni dnevnik , 23. siječanj 2018. u 21:59
Uspostavljena prevlast domaćih trgovačkih lanaca

Maloprodaja u BiH.

Većina vodećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini koristi posrnuće Konzuma, a najviše lider Bingo, navodi se u Euromonitorovoj analizi trendova u maloprodaji u BiH.

"Bingo predvodi trgovačke lance kontrolirane domaćim kapitalom koji sada dominiraju maloprodajom: sedam od deset najvećih trgovaca u 2017. godini bilo je dominantno u domaćem vlasništvu", navodi se u analizi.

Osnovni trendovi u maloprodaji u BiH su rast prosječne veličine trgovina, prodaja neprehrambene robe raste brže od prodaje hrane, a prodaja "izvan trgovine" raste brže od prodaje u trgovinama (najveći dio odnosi se na internet prodaju).

"Neovisni igrači mogli bi popuniti rupe koje su ostavile velike kompanije usmjerene na količinu iznad kvaliteta", zaključuje Euromonitor. 

Komentirajte prvi

New Report

Close