Većina vodećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini koristi posrnuće Konzuma, a najviše lider Bingo, navodi se u Euromonitorovoj analizi trendova u maloprodaji u BiH.
"Bingo predvodi trgovačke lance kontrolirane domaćim kapitalom koji sada dominiraju maloprodajom: sedam od deset najvećih trgovaca u 2017. godini bilo je dominantno u domaćem vlasništvu", navodi se u analizi.
Osnovni trendovi u maloprodaji u BiH su rast prosječne veličine trgovina, prodaja neprehrambene robe raste brže od prodaje hrane, a prodaja "izvan trgovine" raste brže od prodaje u trgovinama (najveći dio odnosi se na internet prodaju).
"Neovisni igrači mogli bi popuniti rupe koje su ostavile velike kompanije usmjerene na količinu iznad kvaliteta", zaključuje Euromonitor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu