Body Armor, američka tvrtka za energetska pića za sportaše u koju je uložila i košarkaška zvijezda Kobe Bryant, našla se na meti interesa Coca-Cole. Kako u srijedu prenose američki mediji, kako bi uhvatila korak s vječitim rivalom Pepsijem i njegovim tržišnim hitom Gatoradeom, Coca-Cola je kupila za sada nepoznati udjel u Body Armoru.
Tajna uspjeha
Analitičari Wells Fargoa nedavno su Body Armor nazvali "najgorom noćnom morom" za Coca-Colu i Pepsi koji dominiraju tržištem sportskih napitaka vrijednim preko milijardi dolara. Prema navodima Reutersa, Coca-Cola će postati drugi najveći dioničar Body Armora dok bi Kobe Bryant trebao ostati treći. Inače, proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.
288 milijuna
dolara vrijedi prodaja Body Armora, procjenjuju analitičari
Bivši igrač Los Angeles Lakersa potom je ušao i u upravu Body Armora. Analitičari Wells Farga, oslanjajući se na podatke Nielsena, procjenjuju da je prodaja Body Armora jurnula 90 posto u proteklih godinu dana na 288 milijuna dolara. Time je postao pravo čudo na tamošnjem stagnirajućem tržištu sportskih napitaka. Tajna uspjeha je u fokusiranju na potrošače koji traže zdravije alternative izotoničnim napicima.
Naime, Body Armor u proizvodnji napitaka koristi sirovine poput kokosove vode te zdrav(iji)h zaslađivača što rezultira i višom cijenom njegovih napitaka. "Ne bi bili iznenađeni kada bi Coca-Cola preuzela i ostatak Body Armora", ističu analitičari Wells Farga. Moguće povećanje udjela najavila je i sama Coca-Cola. Osim Bryanta, u tvrtku je 2016. godine 20 milijuna dolara uložio i Dr Pepper Snapple stekavši udjel od 15,5 posto. No, prema mišljenju analitičara, nakon ulaska Cole, suradnji Body Armora i Dr Peppera je odzvonilo.
Još jednom doveo Colu
Zanimljivo je da je suosnivač Body Armora Mike Repole uspio još jednom privući diva gaziranih pića. Naime, Repole je 2007. prodao Coca-Coli udjel u tvrtki Glacéau, punionici funkcionalnih voda. Šef Coca-Cole za Sjevernu Ameriku Jim Dinkins izjavio je kako Repole i njegov tim imaju jedinstvenu sposobnost prepoznati potrebe potrošača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Funkcionalna voda.
Hebeš mi sve , cure i dečki milenijci, vi ste osuđeni na izumiranje, zajedno sa japancima koji su je izmislili.
Uključite se u raspravu