Zapošljavaju 650 ljudi, a Nijemcima i Rusima prodaju kade za 8000 eura

Autor: Poslovni dnevnik , 11. rujan 2018. u 08:12
Počeli su se brzo razvijati 1982. programom kada za kupanje Kolpasan/Press photo

Lani su rasli uglavnom s novim programom Kolpa Solutions, cjelovitim rješenjem za hotele, trgovine ili bolnice, a opremili su i zagrebačku zračnu luku.

Slovenska Grupa Kolpa, jedan od vodećih proizvođača kupaonske opreme u srednjoj i jugoistočnoj Europi i značajan slovenski izvoznik, s proizvodnim tvrtkama u četiri zemlje, među kojima je i Hrvatska, zapošljava 650 ljudi, od toga 410 u matičnoj tvrtki u Rosalnicama kod Metlike. Kolpa izvozi 80% proizvodnje, od čega gotovo tri četvrtine na zapadnoeuropsko tržište, piše Dnevnik. 

Rastu cijene sirovina
Tvrtka je lani ostvarila 52,7 milijuna eura prihoda, a ove godine, prema riječima predsjednika uprave Mirjana Kuloveca, očekuje da će prihodi porasti još 5%, na 55 milijuna eura. Lani je dobit iznosila 2,2 milijuna eura.

 

52,7 milijuna

eura prihoda ostvarila je Kolpa prošle godine

I ove se godine suočavaju s rastom cijena sirovina i pritiskom za smanjenje prodajnih cijena, što se odražava na nižoj marži. Prije 40 godina tvornica kupaonske opreme Metlika bila je jedan od prvih proizvođača tih proizvoda na tadašnjem jugoslavenskom tržištu. Počeli su se razvijati brzo nakon 1982. s programom kada za kupanje Kolpasan, koje još čine pola njihove proizvodnje. Danas svoje proizvode prodaje u 44 zemlje, od Europe i Amerike do Saudijske Arabije, Indije i Rusije.

Niske cijene iz Azije
Prošle godine rasli su uglavnom s novim programom Kolpa Solutions. Riječ je o cjelovitom rješenju za opremanje hotela, trgovina, bolnica, laboratorija i drugih prostora. Na primjer, opremili su zagrebačku zračnu luku.

Prema riječima Mirjana Kuloveca, posljednjih godina poskočili su nešto u srednjem i višem cjenovnom razredu, dok im niskim cijenama konkuriraju uglavnom azijski proizvođači. Kolpa je odgovorila programom Kolpasan Premium s proizvodima visokog cjenovnog razreda, u kojem njihove kade dostižu maloprodajnu cijenu do 8000 eura, a traže se najviše u Njemačkoj i Rusiji.  "Ulagat ćemo više u takve programe. U rujnu ćemo također okupiti deset istaknutih ruskih arhitekata koji u svoje projekte uključuju naše proizvode", kaže Kulovec, dodajući da su ipak premali da bi bili lideri na tržištima sa 60 ili 80 milijuna ljudi. 

Komentirajte prvi

New Report

Close