Kineski turistički radnici s nestrpljenjem očekuju početak Zlatnog tjedna, razdoblja u kojem velik broj Kineza putuje na odmor, s obzirom da će zbog restrikcija na inozemna putovanja većina noćenja biti ostvarena u tamošnjim hotelima. Kako piše Reuters, neki letovi na domaćim linijama već su rasprodani, a platforme za rezervaciju smještaja bilježe golemi skok interesa.
I dalje slabost
Iako se drugo svjetsko gospodarstvo po veličini većinom vratilo u normalu, i dalje postoje grane ekonomije koje i dalje bilježe slabost, poput turizma, stoji u nedavnoj bilješci analitičara Capital Economicsa. Međutim, osmodnevno praznično razdoblje kojim se obilježava osnutak moderne Kine mogao bi biti melem na ranu kineskom turizmu. Naime, tijekom Zlatnog tjedna koji započinje 1. listopada tradicionalno se bilježi velik broj putovanja, ne samo unutar Kine. Prema vladinim podacima, prošle je godine putovalo 782 milijuna Kineza, od čega ih je više od 7 milijuna otišlo na odmor u inozemstvo. „Potražnja za turističkim putovanjima koja je bila suspregnuta posljednjih devet mjeseci vjerojatno će se osloboditi u tih osam dana“, naglašavaju analitičari internetske platforme Trip.com. Njihova je procjena da će ove godine oko 600 milijuna Kineza otputovati na odmor. No, ova će godina biti specifična po tome što će najveći broj tih turista silom prilika odabrati kineske hotele. Kina je uglavnom uspjela staviti pod nadzor širenje epidemije koronavirusa koja je početkom godine buknula u Wuhanu i proširila se cijelim svijetom. Stoga je većina restrikcija na kretanje unutar Kine ukinuta. Međutim, zbog malog broja zrakoplovnih letova prema inozemnim destinacijama te mjera karantene za strance u zapadnim državama vrlo će mali broj Kineza otići na odmor izvan zemlje.
Samo nužna putovanja
Ministarstvo vanjskih poslova u ponedjeljak je izdalo preporuku da se zbog pandemije u inozemstvo putuje samo u neophodnom slučaju. Stoga je broj rezervacija smještaja i zrakoplovnih letova unutar Kine između 8. i 15. rujna nadmašio lanjske rezultate, priopćila je internetska platforma Fliggy, u vlasništvu internetskog trgovca Alibabe. Rezervacije hotelskog smještaja tijekom Zlatnog tjedna upola su više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu