Piše: Deutsche Welle
Kina je tržište budućnosti (ne samo) za automobilsku industriju. Procjenjuje se da će se do 2030. godine u Kini prodavati više automobila nego u Sjevernoj Americi, zapadnoj Europi i Japanu – zajedno. Kina je tržište koje izuzetno brzo raste. Shodno tomu izuzetno veliko je zanimanje i za sajam automobila u Šangaju (21. do 29. 4. 2013.), najvažniji automobilski sajam u Kini. Na sajmu se pokazuje 111 premijera serijskih automobila i 69 studija. I njemački proizvođači Volkswagen, BMW, Mercedes i drugi već proizvode u Kini i prodajom na tamošnjem tržištu više nego nadoknađuju smanjenje prodaje na Zapadu. Osobito uspješan je Audi iz VW-ovoga koncerna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.raslo bi i tržište istočne europe da ga njemački bankari ne gaze.
merkeličini lihvari režu granu na kojoj sjedi njemačka izvoznička industrija. s nestankom srednje klase u istočnoj europi, za što su oni najzaslužniji, njemačka ne može računati ni na kakav izvoz preko vladinih obnova voznog parka, a uvoza će imati u obilju, uvoza kriminalaca svih vrsta, otpornih na sve zakone koje oni donesu i koji pogađaju samo poštene ljude.
Uključite se u raspravu