Kako privući ulagače unatoč bankrotu? Evo kako to Detroit radi

Autor: Ana Blašković , 23. rujan 2013. u 15:00
Thinkstock

Dvadeset i osam mega velikih tvrtki iz Detroita, uključujući i tri najveća proizvođača automobila, platilo je cijelu stranicu oglasa u nedjeljnom izdanju New York Timesa, Detroit Free Pressa i Detroit Newsa.

Dvadeset i osam mega velikih tvrtki iz Detroita, uključujući i tri najveća proizvođača automobila, platilo je cijelu stranicu oglasa u nedjeljnom izdanju New York Timesa, Detroit Free Pressa i Detroit Newsa, da bi dobre istaknuli dobre prilike za ulaganja unatoč bankrotu grada, prenosi Business Insider.

"Obnovljena energija našeg grada je opipljiva i realna", kaže se u oglasu.

Naglašava se također da je stopa popunjenjenost poslovnih prostora u rezidencijalnom dijelu grada i njegovom središtu "na najvišim razinama u nekoliko desetljeća" te da je "10.000 ljudi" preselilo poslovne prostore unutar granica grada.

Sve to možda jest istina, no gradu još uvijek prijeti neizvjesnost u borbi s milijardama dolara neosiguranog duga. Ishod te bitke mogao bi predstavljati presedan na cijelom tržištu municipalnih obveznica. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Kruha i igara (latinski: panem et circenses, doslovno: “kruha i cirkusa”) je popularna metafora za metode kojima neka vlast osigurava podršku stanovništva tako što obilno zadovoljava njegove kratkoročne interese i nevažne potrebe, a nauštrb dugoročnih interesa, odnosno da bi mu skrenula pažnju s daleko važnijih problema.

Izraz potiče iz satiričke pjesme rimskog pjesnika Juvenala s početka 2. vijeka u kojoj se on žali na apatiju građana Rima, koji su zahvaljujući podjeli besplatnog hljeba te sve većim zanimanjem za raskošne gladijatorske igre i druge javne spekatkle u organizaciji države, izgubili svaki interes za politiku i brigu o javnim stvarima, odnosno prepustili je carevima i njihovim birokratskim klikama.

U suvremeno doba se taj izraz često koristi i za kritiku masovnih medija koji sve manje služe javnosti, a sve više se vode za profitom kroz tzv. infotainment, odnosno inzistiranje na trivijalnim temama kao što su, sportska natjecanja, život celebrityja i reality emisije, a nasuprot ozbiljnih društvenih, ekonomskih i političkih problema društva.

New Report

Close