Izvršni direktor Amazona, Jeff Bezos ima naviku plašiti svoje zaposlenike emailom koji sadrži samo jedan znak, upitnik, piše BusinessInsider.
Znakom upitnika u emailu Bezos svojim direktorima daje do znanja da je zabrinut za zadovoljstvo potrošača.
Kako je otkrio u jednom intervjuu koji je dao prije nekoliko dana, Amazonovi korisnici mogu poslati pritužbu na mail Bezosu. Premda na njih ne odgovara, pročita ih, te ih potom proslijedi izvršnom direktoru koji je odgovoran za određeno područje.
"I dalje imam adresu na koju korisnici mogu pisati. Vidim njihove mailove i proslijedim ih uz znak upitnika koji znači: “Možeš li ovo istražiti? Zašto se ovo događa?", objasnio je izvršni direktor Amazona.
Takva praksa nije rijetkost u Amazonu, te kada zaposlenici prime takav mail moraju istražiti u čemu je problem te se javiti s odgovorom što je prije moguće, a to ponekad znači i cjelonoćni rad i rad vikendom.
Bezos ovo vidi kao način na ostane 'blizak s mušterijama'.
"Budući da pošaljemo milijarde paketa godišnje, potrebni su nam točni podaci i pokazatelji kako bi znali je li sve u redu s pošiljkama", rekao je.
"Još jedan element koji je jako važan jest onaj da kada se podaci i prijave korisnika odnosno 'anegdote' ne podudaraju, 'anegdote' su one koje su točne", izjavio je Bezos dodajući da je jedna od najvećih Amazonovih vrijednosti upravo “opsjednutost korisnikom”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu