Švicarska prehrambena kompanija Nestlé objavila je u petak da je kupila 68 posto udjela u američkom lancu kafića Blue Bottle za 500 milijuna dolara.
Time je ta tvrtka – osnovana prije 15-ak godina – vrednovana na ukupno 700 milijuna dolara. Inače, jedan od prvih ulagača u Blue Bottle bio je pjevač irske skupine U2 Bono Vox te osnivači Twittera i Instagrama.
Do kraja godine lanac će brojati 50 kafića u Kaliforniji, New Yorku, Washingtonu, Miamiju i Tokiju. Ovom kupnjom Nestlé će izravno konkurirati Starbucksu i Keurig Green Mountainu. Akvizicija je u skladu sa strategijom novog izvršnog direktora Marka Schneidera koji traži prilike u brzorastućim potrošačkim nišama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nakon instagrama i ostalih gluposti,sad su krenule akvizicije kafica ,ovi su bolji od zdravkeca mamica u trgovini. Burza je toliko napuhana da je samo pitanje tko ce prvi izvuci iglu.
Uključite se u raspravu