Nikeu se višestruko isplatila kontroverzna reklama s bivšim igračem američkog nogometa Colinom Kaepernickom. Prema podacima Nikeove internetske prodaje koje je obradio Thomson Reuters, otkako se reklama pojavila američki div sportske opreme prodao je 61 posto više robe. Podsjetimo, Kaepernick je izazvao kontroverze u SAD-u kada je 2016. prije utakmice svojih San Francisco 49ersa i Arizona Cardinalsa kleknuo tijekom izvođenja američke himne. Time je želio ukazati na rastući rasizam u SAD-u i dati podršku platformi “Black Lives Matters”. Njegovo pojavljivanje u Nikeovoj reklami početkom mjeseca odmah je izazvalo buru u konzervativnoj Americi i pozive na bojkot Nikeovih proizvoda.
Uključio se i predsjednik Donald Trump porukom putem Twittera da će “Nike apsolutno biti ubijen gnjevom i bojkotom”. Iako je Nike snizio cijene nekoliko proizvoda u 10-dnevnom razdoblju nakon objave reklame, ženska verzija Kaepernickovog dresa rasprodana je do 17. rujna, pokazuju podaci. Nakon početnog pada, cijena dionica Nikea značajno se oporavila, a nakon tjedan dana od objave reklame dosegla je rekordnu vrijednost. Trenutno je sedam posto u plusu od objave reklame što je značajno bolje od rasta Dow Jones indeksa od 1,9 posto u tom razdoblju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Upravo tako, kratkoročno da, dugoročno ne.
Kratkorocno da, dugorocno ne.
Uključite se u raspravu