Automobilska kompanija Seat objavila je da je otprilike 700.000 njezinih vozila opremljeno softverom koji je njegovoj matičnoj kompaniji Volkswagenu omogućio varanje na američkim testovima za štetne emisije iz dizelskih motora.
Glasnogovornik Seata izjavio je u utorak da trenutno pokušavaju utvrditi koliko je tih vozila prodano na pojedinim nacionalnim tržištima. U Španjolskoj ima nešto više od 3.000 novih vozila koji imaju taj softver.
Volkswagen je prošli tjedan objavio da je tim skandalom obuhvaćno 11 milijuna vozila. Od toga je 5 milijuna pod brandom VW-a, 2,1 milijun Audija, 1,2 milijuna Škode, 1,8 milijuna vanova te 700.000 Seata.
Seat je objavio da planira kontaktirati vlasnike vozila radi provođenja testiranja. Također će na svom website-u staviti pretraživač koji će klijentima omogućiti utvrđivanje je li njihovo vozilo ima taj softver. Španjolski proizvođač privremeno je zaustavio prodaju i isporuke novih vozila s motorom EA 189.
VW je prošloga tjedna priznao da je 11 milijuna njegovih dizelskih automobila širom svijeta opremljeno uređajima koji omogućuju 'varanje' na eko-testu, nakon čega je izvršni direktor kompanije Martin Winterkorn podnio ostavku.
Američka agencija za zaštitu okoliša (EPA) naredila je VW-u da otkloni otkrivene nedostatke, a njemačka je kompanija zaustavila prodaju svih 'dizelaša' u SAD-u za vrijeme istrage koja bi mogla rezultirati kaznom od 18 milijarda eura, što je više od cjelokupne lanjske operativne dobiti kompanije.
Njemačko tužiteljstvo u ponedjeljak je objavilo da je pokrenulo istragu protiv Winterkorna zbog optužbi za "prijevaru u prodaji vozila zbog manipulacije podacima o štetnim emisijama".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A koji auti nisu smeće?
konačno ispravna teorija. a zapravo, ja smatram da su svi auti manje više podjednake kvalitete. nije to nešto savršeno, ali nije ni loše , u odnosu na povijest. traju danas svi po pola milje km i to je uspjeh. meni smeta seljaštvo kod nas i veličanje svetih njemačkih vozila, a ona su sve samo ne kvalitetnija od ostalih. pa jedan fiat je često kvalitetniji od audija, ali hrvat to nikad neće priznati.
eto i opet sam bio u pravu ako zelis nesto imati i zaraditi moras krasti i varati niko nikada nista nije zaradio na posten nacin i nece.
A koji auti nisu smeće?
A Seat nije dio VW koncerna?
pa tko kaže da nije? i jednako je smeće kao i ostali članovi. ovo tvrdim odgovorno i temeljem iskustava sa vw koncernom. ja ne prešućujem svoje kvarove kao vlasnici polovnih audija i passata.
Uključite se u raspravu