Jeftina verzija Air Francea

Autor: Tomislav Pili , 07. lipanj 2017. u 21:59
Jean-Marc Janaillac, predsjednik i glavni izvršni direktor Air France-KLM-a / REUTERS

Francuska tvrtka osniva brend Boost.

Francuski zrakoplovni prijevoznik Air France očekuje da će njegov projekt niskobudžetnog dugolinijskog prijevoznika privući poslovne ljude, ali i mlade koji trenutno izbjegavaju letjeti tom kompanijom jer je smatraju – uštogljenom.

Kako je novinarima tijekom konferencije Međunarodne udruge zračnih prijevoznika (IATA) izjavio predsjednik i glavni izvršni direktor Air France-KLM-a Jean-Marc Janaillac, nova podružnica koja se za sada naziva Boost započet će s radom ujesen, a bit će Air Franceov odgovor na pritisak bliskoistočnih prijevoznika. U floti Boosta bit će 10 dugolinijskih i 18 kratkolinijskih zrakoplova, a karte će prodavati po nižoj cijeni od matične kompanije.

Janaillac je izjavio kako vjeruje da će europski niskobudžetni prijevoznici, koji prije svega ciljaju turiste, imati problema s popunjavanjem letova tijekom zimskih mjeseci. Tada Boost može privući poslovne korisnike. “Studije pokazuju kako Air France ima više problema od ostalih u privlačenju mlađih putnika jer percipiraju brend kao preukočen”, izjavio je Janaillac. No, projekt Boost još mora odobriti moćni sindikat pilota koji zasjeda danas.     

Komentirajte prvi

New Report

Close