Jedna kompanija zaposlenicima plaća milijune dolara da bi imali djecu

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2023. u 10:56
foot: unsplash

Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, kompanije uvodi nove subvencije za brigu o djeci.

Zanimljiva ideja dolazi iz kneske kompanije Trip.com, jedne od najvećih svjetskih online putničkih agencija, a tiče se njenih oko 32.000 zaposlenih i njihove buduće djece.

Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, kompanije uvodi nove subvencije za brigu o djeci u vrijednosti od milijardu juana ili 138 milijuna američkih dolara.

Zaposleni s minimalno tri godine staža u Trip.com dobit će godišnji bonus od 1376 dolara za svako novorođeno dijete svake godine od djetetovog prvog rođendana do njegove pete godine.

“Kroz uvođenje ove beneficije za brigu o djeci, cilj nam je pružiti financijsku potporu koja će potaknuti naše zaposlenike da osnuju ili povećaju obitelji bez ugrožavanja profesionalnih ciljeva i postignuća”, rekao je izvršni predsjednik Trip.coma James Liang za CNN.

Ta najava slijedi slične inicijative manjih kineskih kompanija i dolazi u trenutku kada se zemlja suočava s demografskom krizom.

Naime, stanovništvo Kine smanjilo se 2022. prvi put u više od 60 godina, sa samo 6,77 rođenih na 1000 ljudi – što je najniža stopa nataliteta od osnutka komunističke Kine 1949. Zbog toga više nije najmnogoljudnija zemlja svijeta već gleda u leđa Indiji, koja ima tri milijuna stanovnika više ili njih milijardu i 429 milijuna.

Iako je Peking 2015. ukinuo desetljećima dugu politiku “jednog djeteta”, dopuštajući bračnim parovima imati dvoje djece, nacionalna stopa nataliteta nastavila je padati.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close