Zahvaljujući investicijama ukupne vrijednosti osam milijuna eura u infrastrukturu, uključujući i sustav zasnježivanja, Olimpijski centar Jahorina prvi put u povijesti ima zajamčenu skijašku sezonu u trajanju 120 dana, čime su konačno stvoreni uvjeti da ova destinacija opet uđe na mapu vodećih europskih skijališta, i vrati dio svjetske slave koju je imala za vrijeme Olimpijskih igara 1984. godine.
A nakon ulaganja u zimski, slijede nove investicije u ljetni turizam, što će sezonu produljiti za još bar 60 dana te privući svjetske ulagače, najavili su predstavnici OC Jahorina na konferenciji za novinare održanoj u srijedu u Zagrebu. Cilj im je naime privući više gostiju iz Hrvatske, koja nakon Srbije već sad predstavlja drugo najveće emitivno tržište na Jahorini.
Za sljedeći vikend u partnerstvu s agencijom Arriva Travel stoga su za hrvatsko tržište pripremili aranžmane za JahorinSKI retro opening uz koncert Crvene Jabuke i promotivne cijene. "Jahorina je prije pet dana otvorila sezonu, prva u regiji. Ove godine na raspolaganju imamo 40 kilometara staza, a među njima i olimpijski spust koji je otvoren po prvi put nakon 28 godina, uz nove staze prošili smo stare i ublažili ih, s tim da smo vodili računa da imamo i blage staze za početnike i djecu.
350 tisuća
noćenja imala je Jahorina prošle godine
Staze su uređene u skladu sa svjetskim standardima, zbog čega smo dobili i organizaciju Olimpijskih igara za mlade 2019.", otkrio je Dejan Ljevnaić, direktor OC Jahorina. Igor Tošić, direktor turističke organizacije grada Istočno Sarajevo otkrio da su lani Jahorinu posjetili turisti iz 54 zemlje. U hotelskom smještaju trenutno imaju 3500 kreveta te još oko 3000 u privatnom smještaju, a lani je samo u hotelima bilo 350 tisuća noćenja.
Skijaška sezona lani je trajala 131 dan, OC je primio 185 tisuća skijaša, što je oko 90 posto više u odnosnu na protekle godine. U najavi je izgradnja četiri nova hotela, a pred desetak dana realizirana je i prva veća hotelska akvizicija na Jahorini, kupnjom Hotela Bistrica za koji je švicarska tvrtka Batagon International dala oko 24 milijuna kuna. Tamara Černeka, direktorica turističke agencije Arriva travel pojasnila je kako je aranžman atraktivan zbog lokacije, tematike, koncerta, ali i pristupačne cijene koja iznosi 990 kn po osobi u dvokrevetnoj sobi, a uključuje tri polupansiona, trodnevni ski pass, Retro olimpijadu i posjet Sarajevu za grupe koje dolaze autobusom.
Već bilježe veliki interes, a najviše upita dobivaju za individualne aranžmane. " Vjerujemo da će hrvatsko tržište prepoznati atraktivnost paketa koji će nas vratiti u zlatne 80-te, kaže Černeka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu