Izgraditi politiku povrata kupljenog

Autor: Poslovni dnevnik , 10. ožujak 2014. u 21:59
Komisija radi i na poboljšanju kvalitete internetskih alata za usporedbu proizvoda

Komisija radi i na poboljšanju kvalitete internetskih alata za usporedbu proizvoda.

Pregledom potrošačkih tržišta Europska komisija je zaključila kako je jedan od glavnih trendova trgovine u Hrvatskoj porast e-trgovine.

No i dalje se putem interneta od prodavatelja u drugim zemljama EU-a kupuje s puno manje sigurnosti nego od domaćih prodavatelja (35 % u usporedbi s 59 %). Mogući razlozi za to su nemogućnost zaključenja kupovine, npr. zato jer se proizvod ne isporučuje u zemlju potrošača ili jer internetski trgovac ne prihvaća stranu karticu za plaćanje. Komisija radi na ostvarivanju potencijala e-kupovine stvarajući povoljno potrošačko okruženje.

Novo zakonodavstvo o rješavanju sporova putem interneta omogućit će potrošačima koji kupuju u svojoj ili drugim zemljama EU-a da brže i jeftinije rješavaju svoje sporove s trgovcima, bez pokretanja sudskih postupaka. Direktivom o potrošačkim pravima koja će u svim državama članicama stupiti na snagu do lipnja 2014. usklađuju se, između ostalog, odredbe koje se odnose na politiku vraćanja proizvoda pri prodaji na daljinu. Komisija radi I na poboljšanju kvalitete internetskih alata za usporedbu proizvoda kako bi se potrošačima pomoglo u odabiru najboljih uvjeta kupovine.

Komentirajte prvi

New Report

Close