Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg. Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis, kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal. Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva. “Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine”, izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.
Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država. Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu