Po uzoru na Tesla Motors, kompanija Toyota će pokrenuti direktnu internet prodaju svojih vozila. Uskoro kreću s testiranjem sustava koji će kupcima omogučiti da putem posebnih Toyotinih web stranica odaberu željeni model automobila i način plaćanje te dogovore točnu lokaciju na koju će im vozilo biti dostavljeno.
U početku će, potvrdili su iz Toyote, ova online ponuda biti ograničena na njihov brend Scion, a pokaže li se projekt profitabilnim, mogao bi se proširiti na kompletnu ponudu ovog proizvođača automobila. "Naša odluka je logična, živimo u doba kada kupci žele što manje vremena trošiti na sam proces kupnje i što kraće biti u auto salonima", izjavio je podpredsjednik Sciona Doug Murtha. Dodaje da bi realizacijom online prodaje proces kupnje mogao biti zaključen za svega sat vremena, dok se u salonima auto kuća u prosjeku na njega potroši više od četiri sata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu