Beogradski taksisti nekoliko puta blokirali su ulice, zahtijevajući da inspekcija zabrani rad prijevoznika koji koriste aplikacije za mobitel, kao što je CarGo.
Zbog toga bi za Srbiju hrvatski model možda bio najprihvatljiviji.
Praksa je pokazala da su u Hrvatskoj obje stane zadovoljne, što znači da bi se sličan model mogao naći kao prijedlog za izmjenu srpskog Zakona o prijevozu putnika, piše B92.
Hrvatska je, objašnjava portal, legalizirala Uber i dala mu status taksi kompanije. Sva pravila i zakoni koji reguliraju rad taksija odnose se i na Uber, čiji vozači usto moraju voziti auto koji nije stariji od 7 godina.
"Verujem da bi sličan model mogao zaživjeti i kod nas i za to se borimo. Želimo pronaći rješenje dobro za obje strane. Slažemo se da vozila budu određene starosti, da budu obilježena, kao i da se zna kako se stječe i gubi dozvola za rad. Tržište će regulisati cijenu usluge", za B92 je rekao Aleksandar Vučić, predsjednik Udruženja CarGo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu