Poznati američki lanac restorana Hooters of America, prepoznatljiv po svojim “Hooters Girls” konobaricama i pilećim krilcima, podnio je zahtjev za stečaj prema Poglavlju 11 u saveznoj državi Teksas. Tvrtka se suočava s dugom od čak 376 milijuna dolara, a planira riješiti svoje financijske probleme prodajom svih svojih korporativnih restorana grupi investitora koju podržavaju osnivači brenda.
Unatoč financijskim poteškoćama, iz Hootersa poručuju da će svi restorani ostati otvoreni i nastaviti poslovati bez promjena. Tvrtka trenutno upravlja sa 151 restoranom, dok dodatnih 154 lokacije posluju kroz franšize, uglavnom na području SAD-a. “Naši poznati Hooters restorani ovdje su da ostanu,” izjavio je izvršni direktor Sal Melilli. “Ova objava predstavlja važan korak u našim naporima da ojačamo financijsku osnovu Hootersa.”
Plan restrukturiranja uključuje prodaju svih restorana koji su u njihovom vlasništvu grupi postojećih franšizera koji već upravljaju nekim od najuspješnijih Hooters restorana, uključujući one u Tampi na Floridi i Chicagu u Illinoisu. Ova grupa investitora uključuje i neke od osnivača lanca, koji su najavili da će brend vratiti “njegovim korijenima” i učiniti ga privlačnijim za obitelji. Vrijednost transakcije nije otkrivena, a dogovor još uvijek treba odobriti američki stečajni sudac. Menadžment očekuje završetak procesa u roku od četiri mjeseca.
Hooters, osnovan 1983. godine, posljednjih godina suočava se s nizom izazova koji su pogodili cijeli sektor ‘casual’ dining restorana. Povećanje troškova rada, inflacija i promjene u potrošačkim navikama negativno utječu na poslovanje. Osim toga, koncept brenda, koji se oslanja na prepoznatljive uniforme svojih konobarica, suočio se s kritikama i pravnim izazovima zbog percepcije seksualizacije zaposlenica.
Nakon restrukturiranja, Hooters planira postati isključivo franšizni lanac, čime će eliminirati direktno upravljanje restoranima. Novi vlasnici najavljuju pojednostavljenje poslovanja i fokus na održivi rast brenda. Modernizacija poslovanja uz zadržavanje autentičnosti postaje glavni cilj budućeg razvoja lanca. Daklem, unatoč izazovima, Hooters ostaje predan svojim kupcima te nastavlja posluživati klasične američke specijalitete u više od 305 lokacija diljem svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu