Modna industrija H&M će sa svojom novom strategijom korištenja vode smanjiti utjecaj na vodu tijekom svoje proizvodnje i opskrbnog procesa, te će tako stvoriti pozitivnu promjenu na ključnim riječnim slivovima s najvećom proizvodnjom odjeće. Ova strategija nastala je u suradnji sa svjetskom nevladinom organizacijom za zaštitu prirode WWF, koja će u naredne tri godine H&M-u pomagati u provedbi spomenute strategije, priopćeno je iz WWF-a.
"Voda je ključni resurs za H&M i odgovorni smo osigurati da se voda odgovorno koristi kroz cijeli lanac vrijednosti. Odlučili smo ovo napraviti kako bi smanjili rizik u našem radu, doprinijeli zaštiti okoliša te osigurali dostupnost vode sadašnjim i budućim generacijama. Ponosni smo na partnerstvo s WWF-om i nadamo se da ćemo ovime nadahnuti i brojne druge tvrtke na ovakav vid suradnje", rekao je Karl-Johan Persson, direktor H&M-a.
Tijekom 2012. godine, WWF i H&M proveli su sveobuhvatnu procjenu H&M-ovih napora i izazova vezanih uz korištenje vodenih resursa. To uključuje poljoprivrednu proizvodnju vlakana, kao i proces bojenja i pranja tkanina. Razvoj i provedbu nove H&M-ove vodne strategije, WWF i H&M će zajedno započeti provoditi početkom 2013. godine. Prema WWF-u, nijedna tvrtka do sada nema tako sveobuhvatnu strategiju za korištenje vode, ističe se u priopćenju.
"Ovo partnerstvo obilježava evoluciju u korporativnom pristupu vodi. H&M razumije da njegov dugoročni uspjeh ovisi i o odgovarajućoj opskrbi vodom. Također, razumije da njegova društvena dozvola za rad ovisi o tome koliko je H&M 'dobar susjed' te koliko dobro upravlja zajedničkim resursima. Nova strategija korištenja vode sastavni je dio H&M-ovog poslovnog plana", istaknuo je Jim Leape, generalni direktor WWF Internationala.
Kako bi se održivost od samog početka ugradila u poslovanje, H&M-ovi dizajneri i kupci dobit će dodatnu obuku o utjecaju proizvodnje sirovina na vodu, kao i na mokre procese za različite stilove odjeće. H&M će također poboljšati svoju unutarnju učinkovitost korištenja vode, smanjiti utjecaj na vodu od strane dobavljača te educirati osoblje i kupce o problemu vode.
WWF i H&M će raditi u suradnji s političarima, nevladinim organizacijama, institucijama i drugim tvrtkama kako bi podržali bolje upravljanje pojedinim slivovima u Kini i Bangladešu – ključnim proizvodnim čvorištima tvrtke. Osim toga, H&M će podržati WWF-ove projekte zaštite slatkovodnih sustava u slivu rijeke Yangtze u Kini, zaključuje se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jako brine HM o vodnim resursima…posebno o onim u bangladešu gdje tekstil proizvode…
Uključite se u raspravu