Kineska Hisense grupa otvorila je vrata za proizvode Gorenja na kineskom tržištu. Gorenje kućanski uređaji od ovog tjedna su na raspolaganju odabranim trgovcima u Kini, kojima će se do kraja ove godine pridružiti i mnogi novi.
“U prvom tromjesečju 2019. godine planiramo ponudu Gorenje uređaja kompletirati na većini prodajnih mjesta u Kini”, priopćili su iz Gorenja.
Na golemom kineskom tržištu Gorenje je prisutno od 2010. godine, s robnom markom Asko.
Kućanski uređaji marke Asko prošle su godine u Kini ostvarili prihod od čak devet milijuna eura, a otvoreno je i 15 prodajnih mjesta u kojima se nude samo uređaji te marke. Prošle godine Asko je bio prisutan na oko 200 prodajnih mjesta u Kini. Kinesko tržište kućnih uređaja u posljednjih nekoliko godina raslo je za više od 10 posto godišnje.
Franjo Bobinac, predsjednik Uprave Gorenja, rekao je nakon predstavljanja Gorenja u Pekingu: “Za Gorenje je ulazak na kinesko tržište je velika prilika za rast i jačanje globalne prisutnosti, iako je tržište izuzetno konkurentno i zahtjevno. Nedavno smo postali dio grupe Hisense, vodećeg proizvođača na kineskom tržištu. Spremni smo za ovaj izazov i radujemo što smo naše inovativne premium proizvode predstavili kineskim potrošačima”. Gorenje će za prodaju surađivati s kineskim distributerima i za sada neće otvarati vlastite prodajne salone, za razliku od prodaje Asko branda, koji u Kini ima svoje salone. Ali namjeravaju Kinezima prodavati uređaje putem interneta, navode Finance.
10 posto
godišnje raste kinesko tržište kućanskih uređaj
Prema riječima Franjo Bobinca, Gorenje je u svojoj industriji prepoznat kao lider u dizajnu. “Naš odličan, prepoznatljiv i korisnicima okrenut dizajn razlikuje nas od konkurencije. Sigurni smo da će to biti slučaj i u Kini”, rekao je Bobinac. Gorenje je krajem listopada potpuno prešlo u ruke kineskih vlasnika. Oni su istisnuli male dioničare Gorenja kojima su platili 12 eura po dionici, a toliko su bili ponudili i u ponudi za preuzimanje. Gorenje se također povuklo s Ljubljanske i Varšavske burze.
Gorenje grupa je u prvih šest meseci ove godine uz prihode od 602,3 mil. eura ostvarila dobit od 400.000 eura, gotovo deset puta manju nego u istom razdoblju prošle godine.
U Gorenju, međutim, navode da većinu dobiti iz poslovanja ostvaruju u drugoj polovini godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu