Iako globalne trgovinske napetosti loše utječu na poslovanje mnogih kompanija, proizvođač luksuzne robe Hermes ostvario je dvoznamenkasti rast prihoda u drugom tromjesečju, djelomično zahvaljujući i kineskom tržištu.
Kompanija je ostvarila rast prihoda za 14,7 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 1,67 milijardi eura. U prvoj polovini godine, pak, prihodi od prodaje uvećani su za 15,1 posto, na 3,28 milijardi eura.
"Prodaja Hermesa bila je vrlo dinamična u prvoj polovini 2019. godine, u svim regijama i u svim poslovnim područjima", naglasio je Hermesov izvršni direktor Axel Dumas.
Po rastu prihoda predvodilo je azijsko tržište bez Japana, i to za 18,6 posto u drugom tromjesečju, "s pozitivnim zamahom u kontinentalnoj Kini i dvoznamenkastim rastom u svim drugim zemljama regije", naveo je Hermes u priopćenju. U Japanu i obje Amerike prihodi od prodaje uvećani su za 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu