Nizozemski proizvođač piva Heineken povećao je prodaju u prvom tromjesečju zahvaljujući otvaranju kafića i restorana u Europi nakon ublažavanja koronamjera, ali je upozorio da bi inflacija mogla smanjiti potrošnju piva u ovoj godini.
Obujam prodaje piva porastao je u razdoblju od siječnja do ožujka 5,2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
U Europi prodaja je porasla 11,5 posto, potaknuta kontinuiranim ublažavanjem epidemioloških ograničenja. Heinekenova prodaja piva u europskim barovima i restoranima gotovo je utrostručena, pokazalo je izvješće.
U procjenama poslovanja u cijeloj godini nizozemska kompanija ponovo je upozorila da bi inflacija mogla pogoditi potrošnju piva, dodavši i pojačanu neizvjesnost u svjetskom gospodarstvu i na tržištima sirovina zbog ruske invazije na Ukrajinu.
“Očekujemo da će pojačani inflatorni pritisci utjecati na raspoloživi dohodak kućanstava i da će zato predstavljati rizik za potrošnju piva u drugoj polovini godine”, istaknuo je Heineken, potvrdivši procjenu objavljenu u veljači da bi inflatorna spirala mogla smanjiti potrošnju piva i dovesti u pitanje plan o povećanju operativne marže na 17 posto u 2023.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu